|
Novembris 27., 2014
Comments:
| From: | f |
Date: | 27. Novembris 2014 - 10:43 |
---|
| | | (Link) |
|
nuja, riepas jāmaina, miglinieki jāņem ārā (kā man tagad visi saka) un aizmugurē kaut kāds izpūtēja kreisais protektots jānoregulē (velns viņu zina, kas tas ir, bet līdzīgi skanēja). esam sabēdājušies par izdevumiem, protams :/
Ja piekasījās par riepām, tad lieliski, ja nu ir viena lieta, ar ko neskopoties, tad tās ir ziemas riepas.
Kāpēc miglinieki jāņem ārā? Vajadzētu būt, ka zem mašīnas ir viens vads/kontakts, ko var atvienot un miglinieki būs atslēgti. Manai bijušajai mašīnai bija kaut kas ar migliniekie, kas tehapskatē nepatika - man godīgi pateica: atvieno migliniekus vai aizbrauc uz servisu te pat blakus, kur to izdarīs, un atbrauc atpakaļ, dabūsi uzlīmi.
Tā kā miglinieki nav obligāti, cik esmu nopratis pietiek, ka tie ir atvienoti.
Zini, es apskati neizgāju tieši tāpēc, ka man amerikānim nebija miglinieku. Bet, protams, aizmugurējo.
Jā, es runāju par priekšējiem.
Aizmugurējie ir obligāta prasība, ja?
Nu, mums tā lika darīt, jā. Piepidžinājām aizmugurē tādu mazu velosipēda gaismas tipa lukturīti un izgājām apskati. :]
| From: | f |
Date: | 27. Novembris 2014 - 11:08 |
---|
| | | (Link) |
|
nu, kaut kādā veidā no tiem migliniekiem jāatbrīvojas, kā - to jau jūs, vīrieši, labāk saprotat :)
Pieļauju, ka ārā ņemt ir baiss čakars, ja salīdzina ar viena kabeļa atvienošanu :)
Varbūt labāk noskaidrot, kāpēc jāņem ārā un noregulēt/sataisīt? Jo miglinieki ir štelle braucot pa visādām vietām, kur ceļmalas nelīdzenas, ar akmeņiem. Par defaulto pielietojumu - miglā braukšanu - pat nerunājot.
| From: | f |
Date: | 27. Novembris 2014 - 13:45 |
---|
| | | (Link) |
|
ar migliniekiem reti kurai mašīnai, ejot tehnisko, neesot problēmu, so, vieglāk esot tos noņemt/atslēgt, nekā vest uz salonu regulēt. |
|
|
Sviesta Ciba |