|
Janvāris 9., 2012
Comments:
| From: | f |
Date: | 9. Janvāris 2012 - 12:22 |
---|
| | | (Link) |
|
es arī kinestetiķis, ļoti interesē mūsu stiprās puses. nu, tas, ka var "redzēt ar pirkstiem" ir vienlaicīgi pluss un mīnuss :)) cilvēkiem pieskarties vienmēr baigi dīvaini, piem. tur nāk kārtīga vafele talkā.
bet viņam (audiālajiem) noteikti viegli koncentrēties uz vajadzīgo balsi, un auditorijās - ko dzird, tas paliek prātā.
From: | zirka |
Date: | 9. Janvāris 2012 - 12:28 |
---|
| | | (Link) |
|
kinestētiķim gadienā tā oža arī nebija? vai tas kaut kāds ceturtais, x tips?
| From: | f |
Date: | 9. Janvāris 2012 - 12:31 |
---|
| | | (Link) |
|
vot, vot, man jau likās, ka kaut ko esmu aizmirsusi. man šķiet, tas būs tas ceturtais tips.
un ir jau tā, ka viens izteikts tips nav, kā jau saki, protams, bet, lūk, lai arī kādas citu tipu iezīmes man būtu, ožas man nav vispār. nu, ja nu vienīgi kaut kas baisi smird vai arī nenormāli stipri smaržo :D
ozha ir bezgala bezjeedziiga padariishana. bet toties interesanta. kaapeec dzirde ir laba, tavupraat?
neko. izlasiiju. bet vinjam, nabadzinjam, jaadzird pilniigi viss. ausiim atskjiriibaa no aciim diemzjeel nav plakstinju, kaads man nesen teica.
From: | zirka |
Date: | 9. Janvāris 2012 - 13:04 |
---|
| | | (Link) |
|
o!
| From: | f |
Date: | 9. Janvāris 2012 - 14:21 |
---|
| | | (Link) |
|
tā spēja uztvert ar dzirdi ir tā, kas man šķiet nenovērtējama. man ir aizdomas, ka laba dzirde un spējas uztvert (un paturēt atmiņā) ar dzirdi tomēr ir divas dažādas lietas.
spriežu pēc sevis - dzirde lieliska, melodijas paliek prātā, bet lekcijās man vienmēr jāpieraksta, citādi - pa vienu ausi iekšā, pa otru - ārā.
un pētījumi rāda, ka cilvēki, kas nedzird, ir daudz nervozāki, nekā tie, kas neredz.
| From: | servo |
Date: | 9. Janvāris 2012 - 21:57 |
---|
| | | (Link) |
|
es speeju patureet atminjaa, ja koncentreejos uz teikto, nevis ljauju tekstam pluust garaam. muzikaalaas dzirdes man nav vispaar, driizaak verbaala atminja. piekjeros vaardiem, uz vaardiem balstu atminjas kopumu. atceros balsis, preciizus teikumus, dzirdu, ja mani aprunaa, starp citu. vienmeer esmu dzirdeejusi. tas gan vienkaarshi par dzirdi. bet lekcijaas. aizdomaashos taalu projaam. un runaatais kljuust par fonu. taa kaa...
un veel es nekad nepamanu, ka neesmu ielogojusies kaa es. taa kaa vizuaalais nav mana stipraa puse, aciimredzami. |
|