|
Maijs 10., 2011
09:11 vispār, es gribētu pabūt visur tur, kur manu mīļāko grāmatu darbība risinās. protams, te rodas neliela problēma ar gredzenu pavēlnieku, bet var jau piemiegt acis un aizlaist uz jaunzēlandi. tad noteikti vajag uz ņūorleānu un atlantu - nevis annas raisas vampīru, bet vēliem līdzi dēļ. un tad vēl, pats par sevi saprotams un skaidrs kā šis sešpadsmit grādus siltais rīts - uz hārtfordšīru, vai kā nu pareizi tas latviskotais nosaukums, lepnumu un aizspriedumu dēļ.
|
Comments:
From: | |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:08 |
---|
| | | (Link) |
|
man taisni tādu iemeslu dēļ gribētos izstopēt asv pa džeka keruaka maršrutu.
| From: | f |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:12 |
---|
| | | (Link) |
|
bītniks!
lūk, tagad man tāds ar bītniku stilu saistīts jautājums - es pareizi saprotu, ka realitātē šis stils nemaz neeksistēja un bija tikai karikatūras? ķipa, māņu gājiens? vai arī eksistēja gan.
From: | |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:17 |
---|
| | | (Link) |
|
pagapaga, par kādu kategoriju šim stilam mēs tagad runājam?
| From: | f |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:27 |
---|
| | | (Link) |
|
apģērbu :)
bet rekur atradu:
"[..]entertainers and journalists reduced Beatness to a set of superficial, silly externals which have stayed with us ever since: goatees, sunglasses, poetry readings, coffeehouses, slouches and "cool, man, cool" jargon. The only problem is there never were any beatniks in this sense (except, perhaps, for the media influenced imitators who came along late in the history of the movement). Beat culture was a state of mind, not a matter of how you dressed or talked or where you lived. In fact, Beat culture was far from monolithic. It was many different, conflicting, shifting states of mind."
From: | |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:34 |
---|
| | | (Link) |
|
nu tā jau gluži arī nav, tomēr melnā bītlene un berete jaunkundzēm ir tāds visai klasisks bītņiku dreskõda simbols. bet par to, ka nebija monolīta, protams, kas tad vispār tolaik bija monolīts.
| From: | f |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:41 |
---|
| | | (Link) |
|
ir jau gan, bet es to saprotu tā, ka - pietika tev tai laikā uzvilkt to melno bītleni, bereti un tevi jau ieskaitīja pie bītnikiem. a moš tev vienkārši citu drēbju nebija or smth :)
From: | |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:45 |
---|
| | | (Link) |
|
nu bet tā jau var gadīties ar jebkuru stila novirzienu, mūsdienu hipsterisms lai iet par spilgtāko piemēru. man šķiet, tikai modi apzināti sevi par tādiem sauca un ļoti rūpīgi konstruēja savas vizuālās identitātes detaļas.
| From: | f |
Date: | 10. Maijs 2011 - 10:50 |
---|
| | | (Link) |
|
vot, vot, hipsterisms man arī ienāca prātā.
tad man jāteic, ka ir ļoti neviennozīmīgi izprotama informācija pieejama, vai? filmās tā kā viņi bija, vroģi ielās kaut kas arī bija, pōzeri vai ne, un tomēr, a visādi profesori saka, ka nebija vis. viņi par atšķirīgām lietām runā, vai? t.i., vieni par lupatām, otri par ideju aiz lupatām?
From: | |
Date: | 10. Maijs 2011 - 11:17 |
---|
| | | (Link) |
|
nu es vispār neesmu smalks modes vēstures eksperts, bet tanī brīdī, kad apģērbs no statusa simbola pārvēršas par ideoloģijas simbolu un piederības subkultūrai rādītāju, tur taču nereti paliek ļoti grūti nošķirt, vai cilvēks patiešām pieder subkultūrai X vai vienkārši izmanto elementus no tās estētikas. es teiktu, ka bija gan, bet mans viedoklis šeit nav absolūts.
| From: | f |
Date: | 10. Maijs 2011 - 11:57 |
---|
| | | (Link) |
|
smalko ekspertu viedokļus esmu dzirdējusi, un tie ir diametrāli pretēji. man pašai labpatiktos domāt, ka bija, bet, ja nebija, tad tas ir diezgan izdevies triks :)
tencinu par inputu!
no Atlantas nebūtu nekādas jēgas, jo tas, aks grāmatā ir Atlanta, Marieta, Tara un Springsfīlda (vai kas tamlīdzīgs) ir saplūdis lielā mūsdienīgā aglomerācijā bet, ja gribās izjust klimatu, tad viss ir kā senāk - magnolijas zied un smaržo, nakts uznāk strauji un vasarā suta ir nepanesama
| From: | f |
Date: | 12. Maijs 2011 - 09:17 |
---|
| | | (Link) |
|
citam varbūt arī nebūtu jēgas, bet man gribas, so - man būtu jēga. |
|