Rreklāma, tās robežas, tēmas, kas atkal nojauna un nojauna tiek izmantotas: http://www.youtube.com/watch?v=VXr-g_LWRfw

Comments

Problēma ir tā, ka vienīgais, kurš reklāmā nejūt važas, ir pats diktators. Pārējie, šķiet, mēģina aiz bailēm neaptaisīties - tas orgastiskais moments, kad visi klausās, kā viņš guldzina un it kā arī domās sajūt "svaigumu", ir tīra fantāzija.

Bet vispār piekrītu - jēga nav nepieciešama. Ir taču pofig, kā tieši tiek uzlaboti pārdošanas apjomi. Ja apjomus varētu pacelt parādot to, kā viens bāž otram dirsā pudeli spraita no kā tas noķer "spirit of freshness", tad viņi to laistu gaisā bez kavēšanās.
Nu sprite jau vispār ir īpašs: bija taču tā reklāma, kur vienam džekam apsien apkārt jēlu gaļu un iemet pie nikniem un badakāriem suņiem. "Stilam nav nozīmes. Visu izšķir slāpes".

July 2018

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Powered by Sviesta Ciba