Rreklāma, tās robežas, tēmas, kas atkal nojauna un nojauna tiek izmantotas: http://www.youtube.com/watch?v=VXr-g_LWRfw

Comments

Manuprāt, rullītis ir idiotisks. Gan no veselā saprāta, gan arī no reklāmas viedokļa. Veselais saprāts saka, ka šito sūdu vajag ignorēt lai vai kā to arī reklamētu. Savukārt, no reklāmas viedokļa raugoties nav skaidrs, kādēļ jauniešiem domāts sūds tiek reklamēts ar veca, resna un neglīta diktatora palīdzību. Un pričom tur aziātu komunisti? Jēdzienisks rasols, kas kārtējo reizi apliecina reklāmistu impotenci.
bet iedomājies, ja to noskatās ķīnietis vai korejietis. Viņš šajos attēlos redz pavisam citu jēgu. Varbūt viņš tagad to sprite pirks biežāk? Varbūt jēga ir tajā, ka nav jēga un to viņi arī mēģina parādīt - ka ar sprite dzīve top eiforiski "ņirdzīga", tipa, kā lietot kaut kādas "ripas". Ir diktatūra, ir režīms, bet cilvēks iedzer sprite un vairs nejūt važas.
Problēma ir tā, ka vienīgais, kurš reklāmā nejūt važas, ir pats diktators. Pārējie, šķiet, mēģina aiz bailēm neaptaisīties - tas orgastiskais moments, kad visi klausās, kā viņš guldzina un it kā arī domās sajūt "svaigumu", ir tīra fantāzija.

Bet vispār piekrītu - jēga nav nepieciešama. Ir taču pofig, kā tieši tiek uzlaboti pārdošanas apjomi. Ja apjomus varētu pacelt parādot to, kā viens bāž otram dirsā pudeli spraita no kā tas noķer "spirit of freshness", tad viņi to laistu gaisā bez kavēšanās.
Nu sprite jau vispār ir īpašs: bija taču tā reklāma, kur vienam džekam apsien apkārt jēlu gaļu un iemet pie nikniem un badakāriem suņiem. "Stilam nav nozīmes. Visu izšķir slāpes".

July 2018

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Powered by Sviesta Ciba