"Diena": Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) izveidojusi jaunu kampaņu “Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!”. Tajā tiks skaidroti psiholoģiskie iemesli, kuru dēļ cilvēki pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu Latvijā. Mūsu kultūrā ātrums ir vērtība, tā kampaņas prezentācijā atzina psihologs Ansis Jurģis Stabingis. CSDD šobrīd neapsver iespēju palielināt atļauto braukšanas ātrumu uz Latvijas ceļiem, kas ir 90 km/h.

[Vai tikt tā gudrība nav ātruma māte? Un vai viena reklāmas kampaņa apvērsīs visu XX., XXI. gs. kultūru?]

Turklāt reklāmas klipi ir visnotaļ bezgaumīgi, kā arī rada jautājumus par reklāmas ētiskajiem aspektiem - tās galvenais varonis "ātrums" atgādina cilvēku ar garīgiem traucējumiem!!! Kāpēc tā???

Comments

Tas iz dzīves, iz dzīves.
Bet tas, ka "iz dzīve" vēl neko nepamato un neizskaidro...
dzīve jau pēc definīcijas neko neizskaidro.

July 2018

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Powered by Sviesta Ciba