Par Rīgas satiksmi: :
Par braukšanu sastrēgumos:
Ne tik ka tas nav tā vērts, tas vispār nav cilvēka cienīgi. Es nesaprotu kā tik daudzi cilvēki to piecieš.
Ja cilvēki būtu apzinīgāki(un nedzīvotu lemtnespējīgā demokrātijā, kā tas ir pie mums), tad varētu pieņemt kādus kolektīvus risinājumus.
Viens varētu būt pa lielajām ielām, kur ir divas braukšanas joslas, vienu rezervēt sabiedriskajam transportam, sabiedriskajā transportā ieguldīt pārsimts miljonus latu, kurus pārmaiņus pēc uz gada beigām valsts iestādēs nenotriekt nevajdzīgā birojatehnikā un prēmijās. Pa otru joslu brauc tie cilvēki ar savām mašīnām kuri uzskata ka cilvēkam tomēr nav nekādas cieņas. Pa to pirmo joslu vēl drīkst braukt taksometri, policija, ugunsdzēsēji un ātrā palīdzība.
Otrs risinājums - ņemot vērā, ka Rīgas ielas ir paredzētas braukšanai ar zirgu(no kā tie korķi arī rodas), tad aizliegt pa Rīgu pārvietoties ar automašīnām, bet tikai ar zirgiem. Zirgs tomēr aizņem mazāk vietas un arī videi ir draudzīgāks, neskatoties uz zirgāboliem, no kuriem arī būtu labums, jo darbu zaudējušie konduktori varētu tos novākt.
Trešais risinājums ir zemes agrārreforma, katrai ģimenei izdalīt kādus 5-8hektārus zemes, Rīgu aizklapēt ciet un lai katrs iztiek kā māk. Rīgā varētu palikt tikai saeima, slimnīcas, nabagmājas, trako nams un citas tikpat citurneizvietojamas iestādes.
Par braukšanu sastrēgumos:
Ne tik ka tas nav tā vērts, tas vispār nav cilvēka cienīgi. Es nesaprotu kā tik daudzi cilvēki to piecieš.
Ja cilvēki būtu apzinīgāki(un nedzīvotu lemtnespējīgā demokrātijā, kā tas ir pie mums), tad varētu pieņemt kādus kolektīvus risinājumus.
Viens varētu būt pa lielajām ielām, kur ir divas braukšanas joslas, vienu rezervēt sabiedriskajam transportam, sabiedriskajā transportā ieguldīt pārsimts miljonus latu, kurus pārmaiņus pēc uz gada beigām valsts iestādēs nenotriekt nevajdzīgā birojatehnikā un prēmijās. Pa otru joslu brauc tie cilvēki ar savām mašīnām kuri uzskata ka cilvēkam tomēr nav nekādas cieņas. Pa to pirmo joslu vēl drīkst braukt taksometri, policija, ugunsdzēsēji un ātrā palīdzība.
Otrs risinājums - ņemot vērā, ka Rīgas ielas ir paredzētas braukšanai ar zirgu(no kā tie korķi arī rodas), tad aizliegt pa Rīgu pārvietoties ar automašīnām, bet tikai ar zirgiem. Zirgs tomēr aizņem mazāk vietas un arī videi ir draudzīgāks, neskatoties uz zirgāboliem, no kuriem arī būtu labums, jo darbu zaudējušie konduktori varētu tos novākt.
Trešais risinājums ir zemes agrārreforma, katrai ģimenei izdalīt kādus 5-8hektārus zemes, Rīgu aizklapēt ciet un lai katrs iztiek kā māk. Rīgā varētu palikt tikai saeima, slimnīcas, nabagmājas, trako nams un citas tikpat citurneizvietojamas iestādes.
Comments
Jā, es arī esmu par atsevišķu joslu troļikiem.
Vot tā ir - sadod visiem līzingus, sapērk cilvēki mazas perdeļmašīnītes un sastrēgumi klāt.
Vot tā ir - sadod visiem līzingus, sapērk cilvēki mazas perdeļmašīnītes un sastrēgumi klāt.
pats trakākais, ka sastrēgumi ir ne tikai sastrēgumstundās vai, kā swh saka braucamajā laikā, bet visas dienas garumā, vienalga, cikos brauc
|
man patīk Tavs variants par joslu sabiedriskajam tansportam.
es šodien gandrīz sāku raudāt, kad skatījos, kā ugunsdzēsējmašīna ar visām sirēnām piecas minūtes stāv čaka ielā uz vietas.
es šodien gandrīz sāku raudāt, kad skatījos, kā ugunsdzēsējmašīna ar visām sirēnām piecas minūtes stāv čaka ielā uz vietas.
|
labais ;)! Riktiigi izsmeejos ;), bet tas jau laikam bija domaats nopietni, tad jau ja taa pa nopietnam, tad es iesaku pa Riigas centru uztaisiit transporta ierobezhojumu vai arii metro vareetu uztaisiit, tad dziive buutu vieglaaka...un arii taas fuuras visas ar savaam kravaam brauc pa centru, cik tizli! Tie veel taa tilta celshanu ir blokeejushi...