Lūk, šodien noskatījos "Melno gulbi". Un tajā filmā tiešām ir kaut kas Tāds, kas liek šermuļiem skriet pār kauliem vēl vairākas stundas pēc filmas beigām. Tajā pat laikā tā ir tik perfekta - detaļās, tuvplānos, skaņas celiņā - ka tagad klausos "Gulbju ezeru" un apsveru, vai nenoskatīties vēlreiz. Droši vien nesaņemšos, jo esmu viena pati mājās un bailīga. |
|
Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry |
un visi tie sīkumi - apsēstība ar nagiem/rokām, skaņu celiņš, kur uzsvērti vissīkākie troknīši - patiesībā Aranovskis jau no paša sākuma rāda psihiski slimu cilvēku, viltīgi liekot noticēt, ka viss ir normāli, lai sajukšana atstātu spēcīgāku iespaidu. un tas cik ierobežota ir filmas pasaule - 3-4 lokācijas, kurās ielikta vienkārši milzīga emocionālā un psiholoģiskā spriedze, kas sastāv no tik daudziem slāņiem un attiecībām: mātes un meitas attiecības, bailes nebūt perfektam, nežēlīga konkurence, jautājums par to, vai māksla ir ziedošanās vērta, apspiestas seksualitātes izlaušanās utt. un visas tās paralēles ar "Gulbju ezeru". kura no viņām bija Melnais gulbis? kas Ninai bija Tomā - Zigfrīds vai Rotbarts? On 8. Janvāris 2011, 02:08, etalonfunkcija replied: es neko nezinu, bet kaut kur visu laiku tas Melnais Gulbis uzpeld. Un tagad Tu vēl saki, ka Aranovskis.. Nu, to man gan tad jāpaskatās. |