un visi tie sīkumi - apsēstība ar nagiem/rokām, skaņu celiņš, kur uzsvērti vissīkākie troknīši - patiesībā Aranovskis jau no paša sākuma rāda psihiski slimu cilvēku, viltīgi liekot noticēt, ka viss ir normāli, lai sajukšana atstātu spēcīgāku iespaidu. un tas cik ierobežota ir filmas pasaule - 3-4 lokācijas, kurās ielikta vienkārši milzīga emocionālā un psiholoģiskā spriedze, kas sastāv no tik daudziem slāņiem un attiecībām: mātes un meitas attiecības, bailes nebūt perfektam, nežēlīga konkurence, jautājums par to, vai māksla ir ziedošanās vērta, apspiestas seksualitātes izlaušanās utt. un visas tās paralēles ar "Gulbju ezeru". kura no viņām bija Melnais gulbis? kas Ninai bija Tomā - Zigfrīds vai Rotbarts?