Open-World spēles - fads huiņas dēļ

« previous entry | next entry »
Jan. 7th, 2016 | 12:43

Ciest nevaru Open-World. Galvenie trūkumi:
- Cieš stāsts - no sadrumstalotības nevar veidot koherentu stāstu ar tradicionāliem izteiksmes līdzekļiem - viss pazūd nekoherentā pļutkā;
- Cieš virziena, mērķtiecības sajūta. Ja var darīt visu, tu dari beigās neko un spēle apnīk pirms vispār esi sācis ko darīt, pirms esi ticis pie galvenajiem interesantumiem;
- Tāpat sandbox spēles ir atkarīgas no kvestu trigerēšanas, kuru dēļ jāblandās pa atvērto planētu kā loham. Kāds te vairs atvērums, ja viss tāpat ir atkarīgs no A->B<->Z?
- Kad iziets galvenais saturs, īsti neceļas roka vandīties pa planētu, salasot pārējos sūdiņus 100% pabeigtumam. Fuck it, dod man New Game Plus instead!
- This!


Red Dead Redemption - uzdāvināta, stāv nespēlēta, nepavelk.
Fallout 3 - nopirku pa sūri pelnīto piķi, jo tēma tuva. Stāv nespēlēta.


Dodiet man konkrētu naratīvu, nelaužamu virzienu, un pakļaujiet mani cauri āsomam game-play izklāstītam stāstam. Smilškaste ir domāta jā, tās piemīšanai.

Un tad vēl uzrodas IDIOTI, kuri sūdzas, ka spēlei A trūkst atvērtības. It kā plika atvērtība ar savu nekoherento pļutku visu uzlabotu, it kā visām spēlēm būtu jāsliecas būt no smilšaina urīna darītām pilīm. Nē. Dažām spēlēm vajag arī koherentu, konkrēti stāstītu stāstu. Dažām vajag tikai game-play un nekādu stāstu. Dažām spēlēm vienkārši ir jābūt Pong un Tetris. Dažādībā ir spēks.

Pilns sakāmais | Komentēt | Add to Memories


Comments {18}

snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 01:13
Pilns sakāmais

Kas tev visvairāk traucē būt vienaldzīgam? Papistais laiks? Papistā nauda?

Atbildēt | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 02:09
Pilns sakāmais

Tendence drīzāk. Tendence industrijā iziet uz smilškasti un tendence no lietotāju puses pārmest lineārai spēlei tās lineārumu. Neko labu tas par neko neliecina.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 02:12
Pilns sakāmais

T.i., par konkrētām spēlēm un frančīzēm pajāt - katram savs. Bet tendence ir tā, kas īvl. Beigu galā tas ietekmē ne tikai frančīzes, kas ar to jau no laika gala nodarbojas, bet arī industrijas virzienu - bez maz vai kā kritērijs, kuru apsvērt pablišeram, pamatojoties uz konkrētu frančīzi, tās pārdošanas cipariem, ar kuru mēra IP veiksmi. Veiksmei jāpielāgojas un značit, ka arvien vairāk un vairāk spēļu jātaisa smilškastē - vajag vai nevajag to spēles saturam...

Atbildēt | Ļaunuma sakne


snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 02:18
Pilns sakāmais

Tev ir bail, ka dēļ open-world spēlēm izzudīs lineārās?

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 02:23
Pilns sakāmais

"Bail" būtu nepareizs termins. Drīzāk piegriežas minētā tendence un tās cikliska apspriešana.
Drīz jau "lineārs" būs lamu vārds.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 02:32
Pilns sakāmais

Jauni cilvēki rādīs ar pirkstu un teiks - tas ir tas vecais krabis, kas tos lineāros geimus vēl geimo.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 02:45
Pilns sakāmais

Jaunajiem vecie vienmēr būs veci.

Runa ir par tendencēm industrijā. Neveselīgām.

Viss ir vienveidīgi viļņveidīgi. Kaut kāda formula izrādās pārdodama un to bez vajadzības štancē visur, lai pārdotu. Pat žanros, kur tas ir absolūti lieki. Motion control fads ir ielīdis, kur nevajag un spēlēs brīžiem jātirina pults, lai veiktu elementāras darbības. Action uzsvars vispār ir izvarojis Resident Evil, Silent Hill Un Horror žanru kā tādu. Tiktāl, ka frančīzes vienkārši mirst, jo pazaudē fanu bāzi. (diez kāpēc - vai tik ne lieku game-play "modernizāciju" dēļ) Un tamlīdzīgi.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 02:48
Pilns sakāmais

Jā! That sucks.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 03:06
Pilns sakāmais

Un zin kā, tieši lietotājs kā abstrakts vienums arī var regulēt tendences industrijā, balsojot ar savu maku. Beigu galā izstrādātāji klausās lietotājos, lasa forumus, redz komentārus. Un, ja liela daļa vārdu "lineārs" lieto kā lamu vārdu, tad attiecīgi vairāk un vairāk būs smilškastes, kurās mīzt.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 03:28
Pilns sakāmais

Tev ir PS vai XBOX?

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 04:41
Pilns sakāmais

PS no tā dzimšanas laikiem bez maz vai.

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 04:45
Pilns sakāmais

Last of us?

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 7th, 2016 - 04:51
Pilns sakāmais

Jā. Bija jānotiek The Last Of Us, lai industrija redzētu, ka Action var aizstāt ar lēnuu, bet pamatīgu tēlu izveidi, spriedzi un vispārēju satura kvalitāti. Izieta es nez, reizes sešas, bet trofejas visas nav dabūtas. Jāizspēlē tīri trofeju dēļ kaut kad vēl.

Un kas interesanti - uz Plazmas TLOU izskatās daudz labāk (dzīvāk), nekā OLED. Pārējās spēles arī droši vien. Tikai vairs plazmu neražo :/

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


snauts

(nav)

from: [info]snauts
date: Jan. 7th, 2016 - 05:13
Pilns sakāmais

Mēs ar meitām arī lauzām krēslus sajūsmā!

Atbildēt | Ļaunuma sakne