Silent Hill (Trial version, 1999)

« previous entry | next entry »
Oct. 19th, 2009 | 10:50
Skan: LTV1

Demo versijas ir interesantas lietas. Tās ne tikai atrāda publikai ko topošu, bet arī kalpo par papildus materiālu fanu bāzes audzēšanai, kas tā bija arī šajā gadījumā. Par šī demo eksistenci nezināju pirms nenolēmu pamēģināt Metal Gear Solid, kurai tas bija pievienots. Silent Hill dēmons arīdzan tika iegādāts kopā ar MGS, protams, un tika izbaudīts, konstatējot vairākas atšķirības no man piederošās PAL versijas (UK). Tas, protams, ir ļoti patīkami un kā gan ne, ja spēlētājam ir iespēja izbaudīt to pašu, tikai nedaudz citādāk. Tad nu galvenās atšķirības, kuras pamanīju (kādus savus 90% droši vien, ka nosedzu):

Intro mode - beidzas ar ainu kafejnīcā, kurā Screamer ielido pa logu, piedāvājot spēlētājam pirmo bruņotas pretošanās reizi:
- NTSC versijas titulbilde;
- Vairākas attract modes (tās, kuras rāda game-play un intro filmiņas, kad neaiztiec vadības pulti);
- Nedaudz citādāka Intro multenīte;
- Soļu skaņa pilsētā skan kā iekštelpās;
- Pilsētiņas iepazīšanas laikā skan NTSC versijas sākuma mūzika, ja pareizi atminos;
- Citādākas Menu skaņas;
- Bachman Ave Bachman Rd. vietā;
- Mašīnā nav Health Drink;
- Nevar vēl ieiet veikaliņā, kurā bija enerģijas dzērieni, save vieta un aptieka;
- Skriešana un citas kustības saglabājas nedaudz ilgāk;
- Citi bērniņi – cenzēto lācīšu vietā ir SH būtībai daudz tuvākie disfigurēto cilvēkbērnu tēli;
- Citādāka Sibilas multenīte;
- Kafejnīcā citas savācamās figņas un skatu leņķi.

Battle mode – darbība skolā, pužļu daļēja atrisināšana. Beidzas ar iziešanu ārā caur alternatīvās realitātes Lobby:
- Sākas skolas iekšienē;
- Citādāka mūzika;
- No sākuma dod uzreiz nazi, 5 aptieciņas, cauruli, pistoli un 45 lodes, kabatas lukturi, karti un radio;
- Barikāde priekšā pagrabam;
- Mošķiem nav sāpju skaņas;
- Durvīm cita skaņa;
- Citur atrodas visādas lietas;
- Kontroles ir lēnākas;
- Progresa struktūra ir citāda;
- Grūtības līmenis ir augstāks - vairāk jādara pāri bērniem un viņi vairāk dara pāri protagonistam;
- Nav seivpointa;
- Nav kaķa un līķim ir nevis klases, bet Lobby atslēga;
- Kāpnes uz jumtu ir bloķētas ar žogu.

Pilnīgi iespējams, ka esmu šajā demo kādas atšķirības palaidis garām, taču fakts kā tāds – atšķirības starp to un gala produktu sniedz lielisku iespēju vēlreiz daļēji iegremdēties šajā psiholoģisko šausmu pasaulē, pieredzot daudzus jaunus notikumus un elementus. Tīkami bez gala.
 

Pilns sakāmais | Komentēt | Add to Memories


Comments {0}