“M. Bulgakova apbrīnojamais talants izpaužas prasmē vienam tēlam piešķirt vairākas nozīmes, kuras šķietami it kā izslēdz cita citu, bet īstenībā tieši otrādi – tās cita citu pastiprina. Viens no daudznozīmīgākajiem tēliem “Liktenīgajās olās” ir olas. M. Bulgakovs ar olām apzīmē vistu olas, “kūriju”, “antikrista olas”, no kurām izšķiras velni, resp., čūskas, t.i., revolūcija… Taču olām ir arī ceturtā nozīme, kas vienkāršrunas leksikā saistīta ar vīrieša seksuālo jaudīgumu,” pēcvārdā raksta Silvija Radzobe.
(bez virsraksta) @ 12:22
dienasgramata:
“M. Bulgakova apbrīnojamais talants izpaužas prasmē vienam tēlam piešķirt vairākas nozīmes, kuras šķietami it kā izslēdz cita citu, bet īstenībā tieši otrādi – tās cita citu pastiprina. Viens no daudznozīmīgākajiem tēliem “Liktenīgajās olās” ir olas. M. Bulgakovs ar olām apzīmē vistu olas, “kūriju”, “antikrista olas”, no kurām izšķiras velni, resp., čūskas, t.i., revolūcija… Taču olām ir arī ceturtā nozīme, kas vienkāršrunas leksikā saistīta ar vīrieša seksuālo jaudīgumu,” pēcvārdā raksta Silvija Radzobe.
“M. Bulgakova apbrīnojamais talants izpaužas prasmē vienam tēlam piešķirt vairākas nozīmes, kuras šķietami it kā izslēdz cita citu, bet īstenībā tieši otrādi – tās cita citu pastiprina. Viens no daudznozīmīgākajiem tēliem “Liktenīgajās olās” ir olas. M. Bulgakovs ar olām apzīmē vistu olas, “kūriju”, “antikrista olas”, no kurām izšķiras velni, resp., čūskas, t.i., revolūcija… Taču olām ir arī ceturtā nozīme, kas vienkāršrunas leksikā saistīta ar vīrieša seksuālo jaudīgumu,” pēcvārdā raksta Silvija Radzobe.