Repšes pievēršanās mākslīgajam intelektam ir tik kinematogrāfiska. Uzreiz divas atsauces - viena ir uz Deividu Boviju filmā "The Man Who Fell to Earth", motīvs par nabaga citplanētieti, kurš nekādi nevar salabot sava kosmiskā kuģa datoru un tikt prom. Otra ir līdzība ar Mikiju Rurku, kurš pēc karjeras donžuāna lomās pameta kino, lai pievērstos boksam ("Es taču patiesībā esmu bokseris!"), bet pēc divdesmit gadiem ar sasistu seju triumfējoši atgrieztos kino ar "The Wrestler". Gribēšu redzēt, kā pēc divdesmit gadiem Repše atgriezīsies politikā ar savu mākslīgo dvīni burkā.
(bez virsraksta) @ 18:38
dienasgramata:
Repšes pievēršanās mākslīgajam intelektam ir tik kinematogrāfiska. Uzreiz divas atsauces - viena ir uz Deividu Boviju filmā "The Man Who Fell to Earth", motīvs par nabaga citplanētieti, kurš nekādi nevar salabot sava kosmiskā kuģa datoru un tikt prom. Otra ir līdzība ar Mikiju Rurku, kurš pēc karjeras donžuāna lomās pameta kino, lai pievērstos boksam ("Es taču patiesībā esmu bokseris!"), bet pēc divdesmit gadiem ar sasistu seju triumfējoši atgrieztos kino ar "The Wrestler". Gribēšu redzēt, kā pēc divdesmit gadiem Repše atgriezīsies politikā ar savu mākslīgo dvīni burkā.
Repšes pievēršanās mākslīgajam intelektam ir tik kinematogrāfiska. Uzreiz divas atsauces - viena ir uz Deividu Boviju filmā "The Man Who Fell to Earth", motīvs par nabaga citplanētieti, kurš nekādi nevar salabot sava kosmiskā kuģa datoru un tikt prom. Otra ir līdzība ar Mikiju Rurku, kurš pēc karjeras donžuāna lomās pameta kino, lai pievērstos boksam ("Es taču patiesībā esmu bokseris!"), bet pēc divdesmit gadiem ar sasistu seju triumfējoši atgrieztos kino ar "The Wrestler". Gribēšu redzēt, kā pēc divdesmit gadiem Repše atgriezīsies politikā ar savu mākslīgo dvīni burkā.