nu, lielākā daļa cilvēku mūsdienās jau neražo gabalpreces, kurām ir limitēts noiets, ražo jau vairāk pievienoto vērtību produktam, kurš tiek pārdots tirgū konkurences apstākļos (raksts, kurā ieguldīts vairāk darba, būs interesantāks, socioloģisks pētījums būs pārliecinošāks vai pielietojamāks, reklāmas koncepcija būs pārdomātāka), un jo lielāka būs pievienotā vērtība vai kvalitāte, jo lielāka iespēja, ka to vispār kāds pirks
(bez virsraksta) @ 12:19
dienasgramata:
nu, lielākā daļa cilvēku mūsdienās jau neražo gabalpreces, kurām ir limitēts noiets, ražo jau vairāk pievienoto vērtību produktam, kurš tiek pārdots tirgū konkurences apstākļos (raksts, kurā ieguldīts vairāk darba, būs interesantāks, socioloģisks pētījums būs pārliecinošāks vai pielietojamāks, reklāmas koncepcija būs pārdomātāka), un jo lielāka būs pievienotā vērtība vai kvalitāte, jo lielāka iespēja, ka to vispār kāds pirks
nu, lielākā daļa cilvēku mūsdienās jau neražo gabalpreces, kurām ir limitēts noiets, ražo jau vairāk pievienoto vērtību produktam, kurš tiek pārdots tirgū konkurences apstākļos (raksts, kurā ieguldīts vairāk darba, būs interesantāks, socioloģisks pētījums būs pārliecinošāks vai pielietojamāks, reklāmas koncepcija būs pārdomātāka), un jo lielāka būs pievienotā vērtība vai kvalitāte, jo lielāka iespēja, ka to vispār kāds pirks