paklausieties, izrādās, ka tas Brex (reklāmas devīze: "Brex ir labāks nekā sex!", vizuālā kocepta stratēģija: "Iebāz roku!") ir nevis čipsi, bet gan apkaltētas rupjmaizes gabaliņi ar speķa un ķiploku aromatizatoru. sex tādu priekšā nobāl
(bez virsraksta) @ 09:43
dienasgramata:
paklausieties, izrādās, ka tas Brex (reklāmas devīze: "Brex ir labāks nekā sex!", vizuālā kocepta stratēģija: "Iebāz roku!") ir nevis čipsi, bet gan apkaltētas rupjmaizes gabaliņi ar speķa un ķiploku aromatizatoru. sex tādu priekšā nobāl
paklausieties, izrādās, ka tas Brex (reklāmas devīze: "Brex ir labāks nekā sex!", vizuālā kocepta stratēģija: "Iebāz roku!") ir nevis čipsi, bet gan apkaltētas rupjmaizes gabaliņi ar speķa un ķiploku aromatizatoru. sex tādu priekšā nobāl