Nu, bet ko gan tas maina? Protams, var teikt, ka kāds zvērināts žīdu nīdējs sarīkos piemājas dārziņā ugunskuru no n-tajām Remarka grāmatām, bet - vai tad tas mainīs Remarka uzrakstīto? Ja kāds students vēlēsies atrast, vai tieši otrādi, noliegt žīdiskā klātbūtni Remarka tekstos - lūdzu, uz priekšu, bet man tie teksti kā riebušies, tā riebsies, neskatoties uz to, ka vai visa pasaule slavē. Piekrītu - uzrakstīts veikli, bet... ne man:)
(bez virsraksta) @ 12:54
jubilacija commented on dienasgramata's post:
Nu, bet ko gan tas maina? Protams, var teikt, ka kāds zvērināts žīdu nīdējs sarīkos piemājas dārziņā ugunskuru no n-tajām Remarka grāmatām, bet - vai tad tas mainīs Remarka uzrakstīto? Ja kāds students vēlēsies atrast, vai tieši otrādi, noliegt žīdiskā klātbūtni Remarka tekstos - lūdzu, uz priekšu, bet man tie teksti kā riebušies, tā riebsies, neskatoties uz to, ka vai visa pasaule slavē. Piekrītu - uzrakstīts veikli, bet... ne man:)
Nu, bet ko gan tas maina? Protams, var teikt, ka kāds zvērināts žīdu nīdējs sarīkos piemājas dārziņā ugunskuru no n-tajām Remarka grāmatām, bet - vai tad tas mainīs Remarka uzrakstīto? Ja kāds students vēlēsies atrast, vai tieši otrādi, noliegt žīdiskā klātbūtni Remarka tekstos - lūdzu, uz priekšu, bet man tie teksti kā riebušies, tā riebsies, neskatoties uz to, ka vai visa pasaule slavē. Piekrītu - uzrakstīts veikli, bet... ne man:)