Bet tu taču vari pateikt, kas labāks - siera kūka vai sibīrijas haskijs. Vai, teiksim, kas labāks, siera kūka vai šokolādes kūka. Vai, piemēram, vai vakarā labāk iedzert alu vai palasīt grāmatu. Vai labāk patīk Brūss Viliss vai Toms Krūzs. Vai foršāk kritizēt un kategorizēt "Zvaigžņu Karus" vai "Mistera Bīna Brīvdienas". Visos šajos gadījumos salīdzina pārdzīvojumus. Vienīgais, kas var atšķirties, ir tas, cik daudz un dažādi konkrētam cilvēkam ir bijuši pārdzīvojumi, ar kuriem salīdzināt. Nav jau iespējams novērtēt mākslas darbu objektīvi, piemēram, producents filmu vērtēs pēc budžeta ieņēmumiem, kritiķis pēc tā, cik viegli/grūti ielikt filmu konkrētā plauktiņā, bet skatītājs pēc tā, cik daudz asariņu tumsā izspiedīs - katram sava veida pārdzīvojumi svarīgāki (un tikai nesaki, ka $$$ nav pārdzīvojums).
(bez virsraksta) @ 15:14
barvins commented on dienasgramata's post:
Bet tu taču vari pateikt, kas labāks - siera kūka vai sibīrijas haskijs. Vai, teiksim, kas labāks, siera kūka vai šokolādes kūka. Vai, piemēram, vai vakarā labāk iedzert alu vai palasīt grāmatu. Vai labāk patīk Brūss Viliss vai Toms Krūzs. Vai foršāk kritizēt un kategorizēt "Zvaigžņu Karus" vai "Mistera Bīna Brīvdienas". Visos šajos gadījumos salīdzina pārdzīvojumus. Vienīgais, kas var atšķirties, ir tas, cik daudz un dažādi konkrētam cilvēkam ir bijuši pārdzīvojumi, ar kuriem salīdzināt. Nav jau iespējams novērtēt mākslas darbu objektīvi, piemēram, producents filmu vērtēs pēc budžeta ieņēmumiem, kritiķis pēc tā, cik viegli/grūti ielikt filmu konkrētā plauktiņā, bet skatītājs pēc tā, cik daudz asariņu tumsā izspiedīs - katram sava veida pārdzīvojumi svarīgāki (un tikai nesaki, ka $$$ nav pārdzīvojums).
Bet tu taču vari pateikt, kas labāks - siera kūka vai sibīrijas haskijs. Vai, teiksim, kas labāks, siera kūka vai šokolādes kūka. Vai, piemēram, vai vakarā labāk iedzert alu vai palasīt grāmatu. Vai labāk patīk Brūss Viliss vai Toms Krūzs. Vai foršāk kritizēt un kategorizēt "Zvaigžņu Karus" vai "Mistera Bīna Brīvdienas". Visos šajos gadījumos salīdzina pārdzīvojumus. Vienīgais, kas var atšķirties, ir tas, cik daudz un dažādi konkrētam cilvēkam ir bijuši pārdzīvojumi, ar kuriem salīdzināt. Nav jau iespējams novērtēt mākslas darbu objektīvi, piemēram, producents filmu vērtēs pēc budžeta ieņēmumiem, kritiķis pēc tā, cik viegli/grūti ielikt filmu konkrētā plauktiņā, bet skatītājs pēc tā, cik daudz asariņu tumsā izspiedīs - katram sava veida pārdzīvojumi svarīgāki (un tikai nesaki, ka $$$ nav pārdzīvojums).