Mašīnas mājas un grāmatas ir pārejošas (telefoni vispār nemēdz ilgāk par diviem gadiem izvilkt). Mīlestība varbūt arī ir pārejoša, bet par personiskā "es" vai dieva pārejamības vai caurstaigājamības iespēju stipri šaubos - līdz šim nav gadījies sastapt nevienu dievu, un, kas attiecas uz "es", tad nekādi nevaru izšķirties, kurš no tiem ir personīgais - visticamāk, visi ir mani, bet varu derēt, ka meningīts kādu daļu no tiem varētu uzskatīt par savu likumīgo īpašumu un medību laukiem. Tā uz aci piemetot, izskatās, ka tīrās domāšanas varbūtība ir apmēram tikpat liela, kā garšīgā algoritma varbūtība. Ķipa tā.
(bez virsraksta) @ 14:17
barvins commented on dienasgramata's post:
Mašīnas mājas un grāmatas ir pārejošas (telefoni vispār nemēdz ilgāk par diviem gadiem izvilkt). Mīlestība varbūt arī ir pārejoša, bet par personiskā "es" vai dieva pārejamības vai caurstaigājamības iespēju stipri šaubos - līdz šim nav gadījies sastapt nevienu dievu, un, kas attiecas uz "es", tad nekādi nevaru izšķirties, kurš no tiem ir personīgais - visticamāk, visi ir mani, bet varu derēt, ka meningīts kādu daļu no tiem varētu uzskatīt par savu likumīgo īpašumu un medību laukiem. Tā uz aci piemetot, izskatās, ka tīrās domāšanas varbūtība ir apmēram tikpat liela, kā garšīgā algoritma varbūtība. Ķipa tā.
Mašīnas mājas un grāmatas ir pārejošas (telefoni vispār nemēdz ilgāk par diviem gadiem izvilkt). Mīlestība varbūt arī ir pārejoša, bet par personiskā "es" vai dieva pārejamības vai caurstaigājamības iespēju stipri šaubos - līdz šim nav gadījies sastapt nevienu dievu, un, kas attiecas uz "es", tad nekādi nevaru izšķirties, kurš no tiem ir personīgais - visticamāk, visi ir mani, bet varu derēt, ka meningīts kādu daļu no tiem varētu uzskatīt par savu likumīgo īpašumu un medību laukiem. Tā uz aci piemetot, izskatās, ka tīrās domāšanas varbūtība ir apmēram tikpat liela, kā garšīgā algoritma varbūtība. Ķipa tā.