Comments: |
| From: | blond |
Date: | July 8th, 2011 - 01:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
man diemžēl liekas, ka tā cīnīšanās ar sevi daudziem ir tikai tāds estētisks un māksliniecisks uzstādījums, tas nav pa īstam
aizej palasi forumu islammuslim.lv
es runāju par reliģisku praksi, dzīvi ticībā un paklausību baušļiem, bet tu allaž nāc un to it kā ignorē.
aizej bļe pasaki to klosteru iedzīvotājiem lai viņiem beidzot atveras acis un sāk dzīvot kā normāli cilvēki
| From: | blond |
Date: | July 8th, 2011 - 03:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu, piedod, es jau nerunāju par klosteru cilvēkiem, bet es negribēju tevi aizkaitināt (tas attiecas arī uz tiem citiem komentāriem) un apsolos vairs nenākt te un neko neteikt:)
es domāju, ka problēma šajā žurnālā ir tā, ka Dieva balsi tevi, tu automātiski gribi uzgrūzt kā atbildību arī citiem. tu maz runā par sevi, vairāk par pasauli. aicinājumi ir dažādi.
lai gan, tas ir runājot no krist. prakses. saprotu, ka esi šobrīd aizrāvusies ar citu ideju pētīšanu, bet šis skatpunkts man vienkārši nav pazīstams un nevarētu teikt, ka to būtu "saklausījusi sirdī". citu insturmentu jau man nav.
sirds ir ļaunprātīgi lokana pret visu. tā bieži melo un taisa kompromisus starp vajadzīgo un patīkamo. sirdī, tāpat ka dabā, nav grēka jēdziena. cilvēks nezina, kas viņam ir vajadzīgs. tieši tāpēc eksistē Dieva vārds kā ilgtspējīga stratēģija, kā dzīvot, nebaidoties no nāves, vientulības un vecuma, nepieļaujot, ka tevī sazeļ visādi ļaunas rakstura iezīmes, kā greizsirdība, mantkārība, vienaldzība, nelabsirdība. pašlaik es domāju, kas ir tas Dieva vārds.
tas pats ko Tu runā, cik daudz ir cilvēku, kas rīkojas amorāli un to paši nenojauš, pat nepieņem, ka varētu būt tāda pareizā/nepareizā kategorija, jo viņiem taču ir forši un citiem laikam skauž? ir ļoti skaidrs, ka sirdis nav vienādas, ka tik daudzas ir deģenerētas. sirds tikai jūt. tā var arī nejust pareizi. sirds ir jāsavalda ar pareizi orientētu prātu un ar pareizu izpratni par mīlestību. un tā pareizā izpratne ir sevī jāienes "no malas". tas ir tas "Dieva vārds".
jā, tikai problēma ir tajā, ka nav tāda absolūtā kilograma vai absolūtā pareizi orientētā prāta. vienalga ir jāuzticas - bībelei, korānam vai pohuj kam
vai tad tā ir problēma, ka jāuzticas Bībelei vai Korānam?:)
problēma ir kuram, un tur kaut kā vairs pamatojumu prātā nevar meklēt | |