Patience, use the Force, think!
 
13.-Apr-2010 06:04 pm
Lol Conana filmai būs turpinājums.
http://en.wikipedia.org/wiki/Conan_(film)

Švarciņš gan nefilmēsies, bet nu Conans vienalga ir awesome stafs.
Tiesa gan es vairs neticu, ka kāds bez manis vēl spēj novērtēt Conana filmu burvību, ņemot vērā, ka pirms diviem mēnešiem randomā impulsīvi ar Inxu, Silvu un Axu sākām skatīties Conanu, taču tas beidzās ar totālu feilu, izrādās manā paziņu lokā ir totāli n00bi kas neko nesaprot no Conana filmu burvības, bet Conans un viņa piedzīvojumi taču ir kā Galda RPG party kanons bez maz vai, (Warriors, Rougs + Burvis iet iznest kultistus kas nodarbojas ar seksuālām orģijām un pusdienu zupai vāra katlā cilvēku galvaskausus, tas ir true galda RPG stafs). :P
Comments 
13.-Apr-2010 06:18 pm
Bļe, Džedaj, nedirs. Konans rullē, ne velti Superfantasy/Epictail viņam ir veltīti savi komiksi.
13.-Apr-2010 06:51 pm
Conans is pure win, tomēr filmas ar Švarciņu ir tādas pašas kā visas tā laika filmas - grūti uztveramas mūsu zemajiem prātiem, kas ir izlutināti ar normālu montāžu, specefektiem un kaut kādām nebūt aktiera dotībām. nesen mēģināju skatīties pirmo terminatoru un tas bija fail. pirms kāda laika mēģināju skatīties veco Dune, kas arī man izraisīja spazmas. old cinema is not cool anymore
13.-Apr-2010 07:07 pm
Nez, man taisni patīk tas oldscoolīgums, tas savā ziņā piedod papildus šarmu. Mūsdienās tādā veidā filmas vairs neuzņem un aktieri tēlo kaut kā mazliet savādāk. A uz vecajiem specefektiem es varu skatīties ar baudu, tur gan man vairāk baudu sagādā nevis tas, ka tas ir kruts specefekts (pēc mūsdienu standartiem vairs nav), bet gan tas, ka cilvēkiem tajā laikā tas likās kruti.
Uz specefektiem bāzētas filmas kur viskaut kādi mākslsīgi monstri 3D veidoti imo ir tā, ka nebaudāmi ir kādi pēdējie 7-15 gadi, pēc tam atkal paliek baudāmi jo iestājas vecuma šarms.
13.-Apr-2010 07:08 pm
50.60. un 70. gadu specefekti visādos Westernos un citās filmās kas nav kosmoss imo ir ok.
13.-Apr-2010 07:13 pm
Respektīvi ja filmai bijis story kruts pirms 30 gadiem, tad tas bieži vien ir kruts arī mūsdienās (ja vien netiek atspēlēta kaut kāda tā brīža superaktualitāte, kāds skandāls or smth). Story nenoveco tik ātri kā specefekti. Ja tā ir filma kaut kāds gaļasgabals, bez sižeta, tad tas pēc 30. gadiem ir craps.
13.-Apr-2010 11:54 pm
nu labi, specefekti varbūt ir pavisam jāatstāj ārpus šīs sarunas. bet ja runājam par montāžu, tad gan man tās vecās filmas liekas drusku lame.

tolaik viņi filmēja uz lentēm un visa montēšana bija pilnīgi lineāra padarīšana, kur reāli tika graizītas tās lentes un lipinātas kopā (gan ar visādiem advancētiem rīkiem un mašīnām, nevis vnk ar rokām), un nebija īsti nekāda veida, kā reāli skatīties realtaimā, ko tu montē. tāpat arī montāžisti uzskatīja, ka nevajag ar to graizīšanu pārcensties - tipa jo mazāk montāžas vietu, jo labāk, tapēc ka, ja kaut kur montāžā bija ieviesusies kļūda vai režisors pēc noskatīšanās vēlējās kaut ko mainīt, tad viss aiz izmainītās vietas bija jāgraiza un jālipina vēlreiz. montētājiem pat bija tāds noteikums - never make a cut without a positive reason - so, visam ir kaut kādas nevajadzīgas pauzes, kadri ir pārmērīgi gari, nav dinamikas u.c. lietas, kas mūsdienu filmu redzējušam cilvēkam griežas acī.

šķiet, ka šī baisā lieta pazuda kaut kad 80to gadu vidū, jo parādījās iespējas montēt nelineāri, tapēc filmas kļuva drusku skatāmākas. piemēram pirmais terminators ir šausmīgs (arī dēļ tā laika uzskata, ka pretīga elektroniskā mūzika ir baigā ģēla), kamēr otrais terminators jau ir diezgan awesome. tas pats ir arī ar veco starwars, startreku, vecajiemm klinta īstvuda gabaliem un daudzām citām filmām.

teiksim Hičkoku vai "Vējiem līdzi" vēl ir iespējams skatīties, jo tās ir tādas samērā mierīgas filmas, kur montāžai nav tik lielas nozīmes kā action filmās - piemēram Konanā.

so, yeah, es ar to visu gribēju teikt, ka es nespēju pilnīgi izbaudīt Konanu šajā formātā.

14.-Apr-2010 12:05 am
jā, lūk šie divi Stenlija Kurbika formulētie noteikumi, kuri ir vainīgi pie veco filmu dinamikas trūkuma:

Rule 1: Never make a cut without a positive reason."
Rule 2: When undecided about the exact frame to cut on, cut long rather than short.
14.-Apr-2010 12:40 am
Piekrītu, ka dinamika ir ģēla, bet varbūt tieši dēļ mūsdienu dinamikas arī pa laikam patīk skatīties vecās filmas jo tas ir kaut kas different no tā ko pārsvarā skatos. Reizēm gribās kaut ko totaly different.

Nav tā, ka es baigi daudz skatītos vecās filmas (50.60.70 gadi manā izpratnē, 80. 90. gadus es vairs neuzskatu par vecu), bet reizēm uznāk vēlme skatīties. Tiesa gan es tad parasti skatos filmas par WW2 vai Vjetnamas karu + kādu vesternu vai arī kaut ko superslavenu/slavena režisora ko neesmu redzējis.
14.-Apr-2010 02:16 am
Anonymous
Nedirs vecā DUNEs filma riktīgi ierullē.
13.-Apr-2010 07:07 pm
Jā, man pāris dienas atpakaļ līdzīgi gāja ar otro terminatoru.
Kaut kādi episkie kadri, kas stāv atmiņā no bērnības kā baigi krutie, visās atsaucēs uz to filmu izskatās daudz krutāk nekā pašā filmā. Kaut kāds sviests. Bet ir taču arī vecais kino, kas ir baudāms.
13.-Apr-2010 07:12 pm
Parolona bebri vecajā Nārnijā...
13.-Apr-2010 08:43 pm
Vot man nav tādas pārliecības. Daži vecie gabali pārsteidz ar savu asumu un spēju izskatīties labāk kā modernās filmas. Es, teiksim, Terminatoru 2 ar lielu sajūsmu kaut kad ar Kamazu un vēl kaut ko kopā noskatījos.
13.-Apr-2010 11:58 pm
nu tas ir Kamerons. viņš tomēr ir baigais vecis. es reiz kaut kādu raidījumu skatījos par pirmo ALIEN un to, kā viņi tur vienu kosmosa kuģīša maketu apzīmēja apmēram mēnesi, lai varētu to filmēt ar makroobjektīvu un tas izskatītos pēc iespējas īstāks. and I gotta tell you, ka viņu kosmosa kuģīši izskatās krietni labāk nekā daži labi mūsdienu kosmosa kuģīši.

nujā, bet otrais terminators jau bija ērā, kad eksistēja iespēja montēt lietas uz datora, so the whole movie is quite "amped up", un nav vairs tā pre-astoņdesmito lēnīguma.
13.-Apr-2010 08:11 pm
Kāpēc gan tev liekas, ka mēs necienam Conanu?
Personīgi gribēju noskatīties visas filmas, bet tu tur kaut ko mums pārmeti par to, ka mēs smējāmies. Man liekas tu kaut ko palaid garām DJ, jo Conan savā būtībā ir komēdija ar burvīgi episku rpg party kanonu.
Kā gan nesmieties par tik varenu klišeju kā Švarcīša Conan atveidojums?
13.-Apr-2010 08:43 pm
Jā, neierēkt par Konanu ir tas pats, kas necienīt Konanu!
13.-Apr-2010 11:39 pm
Labi pierunājāt, laikam jāatzīst, ka šī ir viena no tām reizēm kad mana humora izjūta nofeiloja. Es laikam nespēju reizē skatīties Conanu un paralēli par to ņirgāties. Man liekas kind of fun un lolīgi viss kur to rāda, taču ņirgāties par to varu tikai pēc noskatīšanās. :)
14.-Apr-2010 09:58 am
Ņirgāšanās savā būtībā ir kaut kas cits, vai tad tu skatoties komēdiju ņirgājies par to? Nē, tu izbaudi viņā iedzīvināto humoru un smejies no sirds, tā pat kā mēs to darām par Švarcīša awesome seksa ainām vai awesome dialogiem ^^
15.-Apr-2010 02:37 pm
Pārlasot to visu, atcerējos, ka visu laiku man gaisā virmo doma sarīkot filmu skatīšanās pasākumu, kas būtu veltīts vecāka gājuma fantastikas filmām.
Kad uz to visu sataisīšos, būs uz to DJ jāaicina arī.

P.S.
Hmmmm... var jau būt, ka uz to visu man paorganizēt kopā ar DJ???? Interesanta doma, ņemot vērā manu ziaņemtības līmeni :))))
This page was loaded Dec 4. 2024, 6:47 pm GMT.