Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

22. Aug 2019

20:31

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Lasu par jaunceļamo dzelzceļu - varēsiet iekāpt vilcienā, nosnausties un izkāpt Berlīnē. Pag, ko tas man atgādina?

(2 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]sargtornis
Date:23. Augusts 2019 - 08:23
(Link)
Banknotes labāk zeķē ielikt.
(Reply to this)
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:24. Augusts 2019 - 13:49
(Link)
1925. gadā pēc Latvijas dzelzceļu pasūtījuma Rīgas rūpnīca "Fēnikss" uzsāka ražot guļamvagonus. Vilciens, kurš no Latvijas kursēja pirms Otrā pasaules kara maršrutā Rīga—Jelgava—Kēnigsberga—Berlīne, sasniedza galamērķi 15 stundās un 19 minūtēs, atceļā pavadot pat mazāk — 14 stundas un 43 minūtes, un kļuva par ērtāko un ātrāko transporta līdzekli. Latvijas teritorijā tā vidējais komerciālais kustības ātrums bija 77,1 km/h, Lietuvā — 79,2 km/h, bet Vācijā — 80,4 km/h.

No https://lv.wikipedia.org/wiki/Nord-Express

Kur ir problēma mūsdienās?
(Reply to this)