.. reklāmā izmantotie plaukstu attēli ... kopā rada iespaidu, ka visas šīs netīrās rokas pieder zekiem un līdzīga kaluma cilvēkiem. -----------------
es tur saskatīju tikai ar vecu cilvēku un fiziska lauku darba strādnieku rokas. Tādēļ man tā šķita aizskaroša un neētiska. (bet ko nu par reklāmu ētiskumu...)
Tagad jūtos apčakarēts par to "neredzēju" cauri kampaņu ievadošai "zinātniskai" ziņai visos medijos, par socioloģisko pētījumu, kurā respondenti atķeksēja variantus par netīrību. Ok, marketinga socioloģija arī izmanto zinātniskas (statistiskas) metodes, tas ir normāli portretēt fokusa grupu, bet riebjas manipulēšana ar ziņu aģentūru (ne)profesionalitāti. Viss tagad neticu vairs socioloģijai kā zinātkāres disciplīnai.
nu re, cik subjektīvi tiek uztvertas reklāmas. Frāze "labāk nezināt, kādās" man nesaistās ar lauku strādnieka rokām, arī ar veca cilvēka nē, pat ja tas ir apčurājies, sevi apkopt nespējošs cilvēks. Manuprāt, "labāk nezināt" var attiekties tikai uz urlām un daļu deputātu, par tiem nudie labāk nezināt.
Galu galā, kā jau mēs lasījām, vairumam cilvēku iekšas ir pilnas ar džermiem, tāpēc papīrs un monētas ir sīka vienība.
nepievērsu uzmanību pavadošajam tekstam, tikai vizuālajam