| From: | scope |
Date: | 26. Marts 2014 - 09:39 |
---|
| | | (Link) |
|
Nja, nav ko teikt, "ekspertu" vai nu žurnālisti paši atraduši, vai arī DBS reklāmas nolūkos tiek sniegts eksperta viedoklis.
Būtu labāk pagaidījuši ekspertīzes rezultātus, kura tik pat labi var atklāt, ka braukšanas ātrums bija tik liels, ka vienalga vai frankenšteins, vai jauns šī gada auto, rezultāts būtu tāds pats.
pēc Sadauska avārijas kautkā nevienam neienāca prātā aizliegt jaunus mersedesus, jo tie mūsu ceļiem varētu būt pārāk ātri un jaudīgi.
| From: | scope |
Date: | 26. Marts 2014 - 10:36 |
---|
| | | (Link) |
|
Starp citu, par "Ko jaunietis var atļauties? Noteikti kādu lētu automašīnu, skaidrs, ka tā automašīna ir savu mūžu nodzīvojusi. Šī konkrētā mašīna, šķiet bija kārtējais frankenšteins, kas salikta no vairākām daļām. Tur arī rezultāts" vispār būtu jāsacepās, jo ne jau auto izlaiduma gads nosaka tā tehnisko stāvokli.
Galu galā, cik nav redzēti gadījumi, kad auto līzingam knapi pietika, bet riepām gan ne.
gan jau tuvākajās dienās tiks līdz atlūzām, uzrakstīs.
bet ko riepas, man piem. sievasmāte močī pāri 4 joslām uz pieturu, lai neietu liekus 30 (trīsdesmit!) metrus. mani tak redz, viņa saka, gan jau virsū nebrauks.
varbūt līdzīgs domas gigants tur šķērsoja ceļu, vadītājs mēģināja izvairīties, bet laineris iet uz visi 200, tur daudz vairs nevajag.