«Ko jaunietis var atļauties? Noteikti kādu lētu automašīnu, skaidrs, ka tā automašīna ir savu mūžu nodzīvojusi. Šī konkrētā mašīna, šķiet bija kārtējais frankenšteins, kas salikta no vairākām daļām. Tur arī rezultāts,» sacīja Priednieks.
Parunāsim par žurnālistiem, labi? Tie ir cilvēki, kas saož ziņu, urķējas atklātos mēslos un slēptos faktos, lai sagatavotu rakstu vai tv sižetu. Ko dara ziņu portāli, šajā gadījumā apalīši? Noteikti. Skaidrs. Šķiet. Materiāls gatavs, plebeji kāri rij t.s. ziņu, visi laimīgi.
Pirmkārt, lasītājs nebūtu jāapgrūtina ar braukšanas eksperta privāto viedokli sociālajos un ekonomikas jautājumos, mums pašiem pietiek savu ekspertu. Šķiet. Ja gribās izteikties, sameklē vecākus un pavaicā par ģimenes ienākumiem. Skaidrs. Zarna par tievu? Turi muti un klusē. Frankenšteins? Skaidrs, tev ir ekspertīzes dati. Nav? Muri muti un klusē. Tēlot pareģi visi gudri, bet pateikt ko prātīgu - nāni.
Trakākais jau kas - tagad papildus secinājumam ka fotoradari izglābs daudzas dzīvības, kāds krēslā pirdējs izdomās, ka vajag izskaust arī mašīnas, kas vecākas par, teiksim, 5 gadiem. Jo tās ir nedrošas, reku 4 cilvēki pagalam. Neņemot vērā apstākli, ka ir cilvēku grupa, kas nositīsies pat ar divriteni, pat ar vismazjaudīgo kompaktauto. Jo brauc nedomājot. Vai tas ir iemesls turpmākām darbībām, kas veiktas ar atslēgtu domāšanas procesu?
upd:
te delfi raksta:
"Galvenais iemesls tam, kāpēc uz ceļiem iet bojā daudzi cilvēki, ir pašu satiksmes dalībnieku nepietiekama tiesiskā apziņa. Mēs varam runāt par apzinātu noteikumu neievērošanu," raidījumā sacīja Velšs.
cilvēks iztiek bez frankenmurgiem, kas iedveš ticību, ka ne visi atrodas jau orbītā.