| From: | scope |
Date: | 21. Februāris 2013 - 17:36 |
---|
| | | (Link) |
|
Drīkst jautāt no kā to autonomo krāsniņu barosi?
Visi Webasto n'shit tāpat dedzina dīzeli, protams, efektīvāk būs, bet dūmi nekur nepazudīs, un, cik lasīju, krāsniņai ir arī kaut kāds max. nepārtrauktas darbības laiks (~ 60 min) - t.i. no smirdošiem takšiem nepaglābs.
protams, ka barojas no degvielas bākas, bet ir taču atšķirība starp apkures krāsniņu un dzinēju, arī izmešu ziņā.
| From: | scope |
Date: | 22. Februāris 2013 - 07:46 |
---|
| | | (Link) |
|
Tad jau labāk obligātu LPG iekārtu takšiem (skat. Baltic Taxi) - daudz tīrāki izmeši kā tādi un arī sildīties var uz nebēdu.
Autonomā apkure tomēr ir baigais overkill (protams, patīkami, ja tāda ir), gan iegādes cena, gan arī ekspluatācijas izmaksas sanāk diezgan ievērojamas. Parasti, ja kāds no DE atvelk autiņu ar nestrādājošu Webasto, mazākas galvassāpes nodrošina vienk. par to aizmirst, jo reanimācija maksā kosmosu.
Būtu jāsalīdzina, kas notiek 1st. laikā ar izmešiem un izmaksām LPG vāģim un ar webastu aprīkotam. Ja rēķina tikai izmaksas un nedomā ilgtermiņā, tad lētāk būtu braukt ar kvēpošām trīsriteņu motorikšām.
Autonomajai apkurei tak var saprogrammēt, lai ieslēdzas pēc noteikta intervāla, vai vispār lai uztur noteiktu temp. kā arī no rīta lai iesilda salonu, tikai pasaki cikos gribi braukt. Dārgi maksā droši vien tāpēc, ka mums nav plaši izplatījusies šī sistēma, tas arī viss. Būtu daudz kantoru, kas apkalpo, ātri viss nostātos īstajās vietās.