| From: | scope |
Date: | 5. Septembris 2010 - 00:12 |
---|
| | | (Link) |
|
Par aizstāvēšanu neko neteikšu, bet par ar auto saistītiem ikgadējiem nodokļiem gan.
Idejiski ikgadējā nodeva + akcīze ir OK, bet ar realizāciju mums kā parasti - neko spoži neiet, jo nauda vai nu līdz ceļiem nenonāk, vai arī uzprojektē un uzbūvē slikti(te vēl var pastrīdēties, kā tie procenti sadalās starp feilera vaininiekiem).
P.S. Man pašam gan būtu tuvāks Lietuvas iekasēšanas veids, kur, ja nemaldos, viss nodoklis nāk no degvielas akcīzes. Tas sanāk savā ziņā godīgāk - jo vairāk braukā, jo vairāk maksā.
nez, cik liela daļa no visas degvielas LV un LT ir kontrabass, t.i. negūtie nodokļa ieņēmumi? Ja jau leiši neatsakās no savas sistēmas, jādomā, ka nav liela. Vai arī palielina akcīzi, sadalot zaudējumus starp maksātājiem :)
| From: | scope |
Date: | 5. Septembris 2010 - 00:30 |
---|
| | | (Link) |
|
Jau rakstot domāju, ka LV, vismaz šobrīd, tas ir diezgan nereāli.
Atceries, kas bija ar LT numuriem Latvijā...
īsti neatceros, padarīja to štelli neizdevīgu? jeb ar likumu aizliedza? nu, tad jau vajadzēja ar likumu noteikt ka katrai ģimenei jābūt auto, un uzlikt nodevas, lai ikurāt nosedz ne mazāk par trešdaļu budžeta.
| From: | scope |
Date: | 5. Septembris 2010 - 08:44 |
---|
| | | (Link) |
|
Aizliedza(atskaitot dažus izņēmuma gadījumus) Latvijas valstspiederīgajiem vadīt automašīnas, kas reģistrētas citā valstī.
Šaize jau ne tikai ar nodokļiem bija, LT numurētie varēja droši pārkāpt CSN un neviens nevarēja piespiest viņus tos sodus pēc tam samaksāt.