"Tā kā pircējs nevar pierādīt, ka ir saņēmis paku"
tā'sistēma ir vienkāršāka - uzraksta pieprasījumuu pastā, kur pasts izsniedz ziņu, ka, piem., tam un tam cilvēkam un to un to adresi no turienes un šurienes nekas nav pienācis, tad - nedaudz piemaksājot - caur pastu šādu pašu izziņu pierasa no tā pasta, caur kuru eventuāli sūtītājs tip ir nosūtījis savu paciņu (piem., Royal Mail u.tml.) un ja nav - tad, nu, iedarbina citas laika un naudas ietilpīgās procedūras tālāk.
šitie paši pieprasijumi arī uz vēstulēm darbojas, var noskaidrot, cik tālu un vai maz tā ir izsūtīta, ja saņēmējgalā šķiet, ka aizkavējusies...
| From: | scope |
Date: | 4. Janvāris 2010 - 22:37 |
---|
| | | (Link) |
|
+1 par PayPal formalitāti.
Gadījums gan ne par sūtīšanu, bet tomēr. Uz jautājumu: "Kāpēc netiek atļauts pārskaitīt naudiņu pārdevējam?", atbilde bija "Mūsu kompleksā fraud detection vai taml. sistēma maksājumu uzskata par aizdomīgu un iepūt.".