13:47 - Lūk, kur nauda žavējās, padomāja Sprīdītis
Zināms, ka pirmos 20 tramvaju sastāvus piegādās ražotāju uzņēmums "Škoda", tie ietilpības ziņā būs analogi 40 vagoniem un kopējās izmaksas sasniegs 52 miljonus eiro.
...
Satiksmes uzlabošanas nolūkā iecerēts izbūvēt tuneli tramvajam zem dzelzceļa pie Gaisa tilta. Paredzams, ka tunelis varētu sākties Krišjāņa Barona ielā pirms Brīvības ielas, tad turpināties zem Brīvības ielas, zem dzelzceļa un iznākt virszemē Brīvības gatvē aiz Gaisa tilta. Precīzs tuneļa garums, kā arī tā sākums un beigas (acīmredzot, arī izmaksas) tiks noteiktas, izstrādājot tuneļa tehnisko projektu, TVNET atklāja Rīgas Domes Satiksmes departamentā.
| From: | murks |
Date: | 6. Novembris 2009 - 16:59 |
---|
| | | (Link) |
|
Reiz Ušakovs kaut ko izmeta, ka mums būšot arī dārgākais tramvajs Eiropā - nez, vai tas tiešām ir tā?
ja gribēsim, būs viss dārgākais.
| From: | murks |
Date: | 7. Novembris 2009 - 00:34 |
---|
| | | (Link) |
|
Šis "būs" nav vairs gribams, tas ir sen jau nolīgts, atlicis tikai preci piegādāt.
neesam tik bagāti, lai lēti pirktu!
| From: | jan09 |
Date: | 6. Novembris 2009 - 17:54 |
---|
| | ;) | (Link) |
|
vispār jau varētu paņemt vecos metro plānus ;)
varētu pat izvēlēties, kas celtu - krievi vai ķīnieši!
Pirms gadiem diviem jau par šito runāja, tēvēnet būs mazliet aizgulējies :)
pirms diviem gadiem SD varbūt nevarēja atbalstīties uz Raķetes stiprā pleca? Reku, Ziemeļu tilta projekts atkal ceļas laukā no likteņupes dzelmes.
Tas gan, bullldozeram-raķetei jau plecs varen stiprs.