Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

19. Feb 2009

23:33

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Tā kā šķīvītis vai kas tas bija, vairs nav redzams, tad izklātīšu savus pieņēmumus par etalonu. Viens, kas tiek darīts pie ieviešanas ir neļaut braukt ar X. maršruta mēnešbiļeti Y maršrutā to kopīgajos posmos. T.i. es stāvu 4. tramvaja galapunktā, man vienā pusē pīpē kautkādi žmuriki ar kokteilīšiem "Dīns" ķepās, otrā pusē tievu papirosu smēķē balināta fida ar feiku dizainera tašu un man ir jāgaida tieši 4. tramvajs, pat ja 1. taisās aizbraukt nebūt ne pilns. Nu labi, es paeju malā, atceros kautko patīkamu un beigu beigās aizbraucu ar 4to.

Otra lieta, par kuru esmu diezgan drošs, ir tas, ka neskatoties uz feiliem ar sistēmas ieviešanu un ekspluatāciju, kautkad iestāsies stāvoklis, kad kāds RS darbonis gavilēdams izdrukās eksceļšiitu un palēkdamies aizjoņos uz vadības sapulci. Apstiprināt teoriju, ka vidējās mēnešbiļetes izmantotāja brauciena izmaksas ir diskriminējošas attiecībā pret vienreizējās apmaksas biļešu lietotājiem. Vienkāršāk izsakoties, ka vajag pacelt mēnešbiļešu cenu par teiksim, 30%.

Diez vai ienāks prātā ieviest laika biļeti, kuru novērtētu tie, kas uz/no darbu brauc ar dažādiem transporta veidiem. Diez vai iedomāsies izlīdzināt vagonu aizpildījumu ar mazliet lētākām biļetēm dienas vidū. Diez vai daļu no ienākumiem novirzīs kādā vietējā ģēnija algošanai, kas palīdzētu atrisināt problēmu ar apkuri, kad pie +2C kurinā kā pie -12V. Manuprāt, tas etalons ir kautkāds nenormāls uzmetiens, turklāt regulators mums ir tāds, savējais, cilvēcisks.

(4 raksta | ir doma)

Comments:

From:(Anonymous)
Date:20. Februāris 2009 - 00:38
(Link)
Bùs 24h bilete. Perkot vairuma bus letak. Bet nu enivei gan jau bus kads feils. Marshruta sakritibu nelaujot nonemt rd, kuras noteikumos tas ierakstits, bet skiet, ka so ir gruti tehniski realizet neka nerealizet, tapec rs sakuma ta :)
(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:20. Februāris 2009 - 09:34
(Link)
24st biļete ir izdevīga vienīgi turistiem, kuri jandalē apkārt dienu un nakti. Vidējais braucējs tomēr brauc ik pa laikam, šajos ik pa laikam vai nu braucot vienā maršrutā, pa ceļam izkāpjot un iekāpjot atpakaļ, vai mainot maršrutus/braucamos - manuprāt, 2-3 stundu biļete būtu loģiskāka.

Maršrutu pārklāšanās - kur tad problēma? Etalonizators zin, kurā pieturā atrodas TL, zin arī kādā maršrutā darbojas reģistrējamā biļete. Tātad, algoritmiski var realizēt kopīgo pieturu kopas. Var tak uztaisīt pat tā, ka ja ar cita maršruta biļeti mēģina reģistrēties pirms vai pēc kopīgā posma, aparāts Mājāža balsī nosvepst pa visu vagonu "jūsu biļete šajā maršrutā ir derīga braucienam no pieturs A līdz pieturai B".
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:20. Februāris 2009 - 10:00
(Link)
es ar sākumā, kad uzzināju par šo jaunumu, tad padomāju, ka tas ir izdomāts, lai pasažieriem būtu labāk. (nu tā kā zviedrijā, kur var braukt un pārsēsties 2 stundās un kur pensionāri ar lētajām biļetēm nevar braukt pīķa stundās, utt).
bet tad sapratu, ka tas tiek ieviests, lai pasažieriem būtu sliktāk. nu neko, tādā valstī dzīvojam.
(Reply to this)
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:20. Februāris 2009 - 11:21
(Link)
Raidījumā "Kā labāk dzīvot" RS runasvīrs atšķirībā no padumjās RS runassievas vienu raidījumu iepriekš apgalvoja, ka RS "domā, kā risināt jautājumu, lai varētu braukt ar sakrītošajiem maršrutiem". Aizrakstīju RS un pavaicāju, ko tad šie ir IZDOMĀJUŠI. Nekādas atbildes. Tagad esmu neziņā, vai nedrīkstēšana braukt ar sakrītošajiem maršrutiem attiecas tikai uz e-taloniem, vai arī uz papīra mēnešbiļetēm, kuras drīkst iegādāties arī martam... ko es noteikti grasos darīt, lai man vēl vismaz mēnesi nebūtu jāveic tas idiotisms ar ikreizēju reģistrēšanu.
(Reply to this)