Prof. Biezpientaures pētījumu centrs - runājot par plānoto auto nodokli

11. Mar 2007

15:57 - runājot par plānoto auto nodokli

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
(5 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:11. Marts 2007 - 17:57
(Link)
3.3 l vojažierim ir iztikas minimums.
te iepriekš jau izskanēja doma par perversu amīšu auto nepieciešamību, tak jau ka zafīras, sharāni un mazdas pregnancy var iet bekās salīdz. ar Ceļotāju. Pārbaudīts praksē. Flex 7 NAV līdzvērīgs piedāvājums.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]misame
Date:11. Marts 2007 - 18:20
(Link)
Manuprāt, neviens nemēģina iestāstīt, ka 1.1 litra auto skries kā puķe. Ja kādam <3L motors nepatīk, tad tieši priekš viņa arī ir attiecīgais nodoklis izdomāts.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:11. Marts 2007 - 19:21
(Link)
ir zināma atšķirība, vai tu ekspluatē e.g. 4.7l Mustangu tamdēļ, ka tev patīk sports, oder arī 3+ Vojažieri, jo mazākā auto tavi 3 bērni viens otru žmiedz uz pakaļējā sēdekļa, iesprādzēti obligātajos un vajadzīgajos autobenķos.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:12. Marts 2007 - 12:01
(Link)
viss kārtībā - štangas īpašnieks maksās mazliet vairāk par ģimeni ar vojažieri, kurā visticamāk vīrs un sieva strādā. Varēja jau pielemt, ka nodoklim piemēro koeficientu > 1 atkarībā no cilvēku skaita - jo braucot piekrautā busā, gan ceļi vairāk dilst, gan bērni vairāk ceļmalas piečurā, gan ātrāk pirks jaunu busu, dzenot uz prieksu inflācijas riteni !
(Reply to this) (Parent)