Pilnmēness nogurdinātie - Ah, yes, Norwegian Blue, beautiful plumage!

About Ah, yes, Norwegian Blue, beautiful plumage!

Previous Entry Ah, yes, Norwegian Blue, beautiful plumage!8. Maijs 2015 @ 16:41 Next Entry
Šodien bija mana Reklamāciju diena.


Sākās viss ar to, ka, atverot FOTKI pasūtītās izdrukas, es ieraudzīju, ka tās izdrukātas uz glancēta papīra, lai arī pasūtīju uz matēta. Par to, ka tā ir kļūda, liecināja arī līdzi nākošā pasūtījuma kvīts, kur skaidri un gaiši bija atķeksēta sadaļa "Matte".

Sazvanoties ar viņu biroju, noskaidrojās, ka es esot gan pasūtījis glancētas, par ko liecinot VIŅU pasūtījumu izdruka. Tā kā es biju veicis pasūtījumu internātos un nekādas pasūtījumu izdrukas nebiju parakstījis, tad, protams, iebildu, un aizsūtīju viņiem savu ieskanēto kvīti. Uz ko man atbildēja, ka, redz, kvītī ir nobīde un patiesībā jābūt "Glance" un ka manā pasūtījumu vēsturē arī uzrādoties glance. Es, protams, priecājos par šādu novērtējumu, tomēr aizrakstīju (drusku pieklājīgākā formā), ka mani neinteresē viņu IT sistēmu uzskaite, bet vai viņi taisās man izdrukāt matētas bildes, pieņemot, ka viņu sistēmā tomēr varētu būt kāda kļūda, vai arī man griezties PTAC.

Nu, tā kā man atrakstīja, ka viņiem 10 gadus laikā nekas tāds nav bijis un viņi uzskata, ka man viss izdarīts godam, tad nu pie viņiem ceļo ierakstīts pielikums MK noteikumiem Nr. 631, kuru var nodownloadot PTACā, un kuru aizpildīju gods godam. Tāds patērētājam ir obligāti jāraksta pakalpojuma sniedzējam, pirms viņš griežas ar savu sūdzību PTACā. PTACam man, protams, būs pāris papildus punkti, ko norādīt. 20 eiro tomēr gluži vairs zemē nemētājas un no ekspertīzes izmaksām arī nebaidos (jo kāda gan tur var būt ekspertīze un kā viņi varētu pierādīt, ka man nav taisnība, ja man ir viņu skaidra kvīts un viņi apgalvo, ka viņu pašu kvīts ir nepareiza)?


Ja šis bija vēl nosacīti tāds spiteful thing, kaut kas tāds, ko parastā noskaņojumā mēs atstājam "ak, nu, lai jau viņi aizrijas", jo negrib krāmēties, tad otra lieta bija it kā vēl pat niecīgāka, bet savā ziņā būtiskāka.

Pirms pāris nedēļām nopirku Makita veikalā uzgaļu komplektu savam jaunajam skrūvgriežņu komplektam. Biju drusciņ aizdomīgs par tiem uzgaļiem, jo triecienskrūvgriezis (pavej, jā, ir arī tādi, man bija pārsteigums) strādā tomēr citādāk nekā parastais, tāpēc pirms pirkšanas pajautāju jaunajam čalim, vai derēs manam TRIECIENSKRŪVGRIEZNIM (vai jums nešķiet, ka atsevišķos gadījumos latviešu valoda strauji tuvojas vācu? angliski tas tomēr skan skaistāk: impact driver)? Uz ko viņš teica, ka, jā, protams.

Nu, lūk, un skrūvējot kopā savu dārza dušu man Makitas ūberuzgalis nolūza pie piektās skrūves. Kas bija nedaudz negaidīti. Pie tā mazā apjoma, ko es strādāju ar šiem verķiem, es biju cerējis, ka varēšu kādreiz šo uzgaļu komplektu (un varbūt pat pašus instrumentus!) nodot savam dēlam, uzliekot sastrādāto plaukstu uz viņa pleca un sakot kādus Viedus Vārdus.

Tāpēc būdams labajā (lasi: viegli agresīvajā) noskaņojumā pēc veiksmīgi izpildītas zapadlas fotki.lv (hubris, tas viss tikai pakalpojuma sniedzēja hubris. iedomājieties: klientam nav taisnība! es prasu.) pie reizes arī piekāpu Makitas veikalā, kur, protams, attieksme bija pilnīgi cita. Cienījama paskata sirms vīrs pašos spēka gados rūpīgi mani uzklausīja, nejautāja pat čeku (kurš man dīvainā kārtā bija saglabājies), bet tikai domāja, kā labāk atrisināt manu problēmu. Izdomāja viņš, ka principā uzgaļiem vajadzētu strādāt OK arī ar TRIECIENskrūvgriezi (grūti apstāties, rakstot šo vārdu), bet salauztā vietā iedeva 2 impact-gold kvalitātes uzgaļus, un teica, ka, ja nu vēl kas salūzīs, tad skatīsies tālāk.

Tas, protams, bija lētakais risinājums, bet no mana viedokļa pilnībā apmierinošs, ja tie pārējie uzgaļi strādās OK.

Gadiem ejot, kļūstu laikam niknāks. Pirms kādiem 10 gadiem droši vien nebūtu ne fotki, ne makitai neko vispār teicis.

If you wanna get anything done in this country you gotta complain 'till you're blue in the mouth.
(ir doma)
[User Picture Icon]
From:[info]vilibaldis
Date: 8. Maijs 2015 - 17:29
(Link)
no kā būs secināt, ka Makitas apkalpotājam katrs klients no svara, bet fotkām.lv tik vien kā spļāviens jūrā :)
[User Picture Icon]
From:[info]begemots
Date: 8. Maijs 2015 - 17:34
(Link)
Arī. Bet, protams, arī tas, ka labāk ir nopirkt būtiskas lietas speciālajos mazajos veikalos nekā, piemēram, šinī gadījumā tajā pašā DEPO. DEPO visticamākais būtu drusku lētāk, bet varu saderēt, ka man tur tikai raustītu plecus par uzgaļa salūzšanu.
[User Picture Icon]
From:[info]vilibaldis
Date: 8. Maijs 2015 - 17:39
(Link)
vai arī apmainītu pret tādu pašu.
[User Picture Icon]
From:[info]begemots
Date: 8. Maijs 2015 - 17:50
(Link)
+/- ar instrumentiem vēl tā, bet ar tiem uzgaļiem neesmu drošs.
[User Picture Icon]
From:[info]vilibaldis
Date: 8. Maijs 2015 - 18:02
(Link)
nu... it kā jau vajadzētu
[User Picture Icon]
From:[info]indulgence
Date: 8. Maijs 2015 - 18:33
(Link)
Par fotogrāfijām vēl būtu štrunts - kur dzirdēju, ka pēc gadiem 10 tās tāpat būšot izbalējušas līdz nepazīšanai, aber Instrumenti, kurus jānodod no paaudzes paaudzē, tā gan svēta lieta! :/

Tev jākooperējas ar [info]oblica - viņai patīk sūdzības rakstīt. Un arī likuma pantus māk citēt pat nakts vidū uzmodināta. :)
[User Picture Icon]
From:[info]begemots
Date: 8. Maijs 2015 - 23:03
(Link)
Es jau spriedu, vai nepalūgt konsultāciju, bet es jau par vienu esmu parādā :D
(ir doma)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba