Haosa teorija |
Haosa teorija | 15. Maijs 2012 @ 08:59  |
---|
![[User Picture Icon]](http://klab.lv/userpic/114613/17411) |
From: | jim |
Date: |
15. Maijs 2012 - 22:35 |
|
|
|
(Link) |
|
es pat, šķiet, zinu, kuru rakstu tu lasīji. pie tam triks ir tāds, ka DCP jeb digitālās kopijas ir lētākas izplatītājiem, toties iegādāt un uzturēt projekcijas iekārtas ir jāmaksā kinōteātriem, resp. "lētums" ir pilnībā vienpusējs, nevis absolūts; cepeša "glābiet 35 mm" būtība ir - kinoteātri ir spiesti nomainīt iekārtas izplatītāju spiediena rezultātā, un vecie milimetru projektori pazūd, un tev pazūd iespēja no ruļļa rādīt vecās filmu kopijas, kuras neviens uz DCP nepārdzen. tas pats forumcinemas taisās visdrīzākajā laikā pāriet tikai uz digitālo rādīšanu.
protams, ka tie digitālie faili ir trikī biznis, piemēram (joprojām filmu kontekstā), ir Latvijā tāds slavena kinovēstures figūra kā Aleksandrs Rusteiķis (uzņēmis grāvēju Lāčplēsis), kuram pieder slavens darbs "Daugava", skaņu filma (1934), kas nebija saglabājusies, līdz pavisam nesen kinomuzejā saviesīgas sarunas laikā ar Rusteiķa radiniekiem atklājās, ka filmas fragmenti ir gan saglabājušies un stāv apputējušā sainītī pagultē. kas pēc nepilniem simts gadiem būs noticis ar šīsdienas digitālajiem failiem, īsti nav skaidrs.
Nu, biznesa apritē esošie faili izdzīvos tie, kurus bieži lietos. Citādi tikai tie, kas būs nodoti kaut kādos speciālos ilgtermiņa uzglabāšanas repozitārijos, piem. amīšiem katru gadu tiek prezervētas 25 filmas, Eiropā — kā kurā valstī.
![[User Picture Icon]](http://klab.lv/userpic/114613/17411) |
From: | jim |
Date: |
15. Maijs 2012 - 23:25 |
|
|
|
(Link) |
|
man piemēram tāpēc šķiet ļoti tālredzīga prasība mūsu augstskolā semestru galadarbus iesniegt mini DV kasetēs, kas ir pārbaudīts analogs formāts, kurpretī visi kursabiedri, kas visi filmē digitāli, spļauj zilimelnu par, viņuprāt, šādu apgrūtinošu arhaismu. resp., dženerālās publikas izpratne/izglītotība par digitalitātes ēnas pusēm galīgi nav liela.
Vari viņus mierināt, ka pat Francijas nacionālais audiovizuālais institūts/arhīvs, kuri nonstopā raksta visu .FR televīziju, izmanto lentes, lai ierakstu veic uz jaunākajiem makintošiem.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |