Aion - pirmie solji

« previous entry | next entry »
Sep. 8., 2009 | 09:31 am
mood: bored bored

Izraadaas, ka Aion open beta nav nemaz tik open. Pieejama tikai preorderojushajiem ljautinjiem. Labi, ka paaris mani draugi ir to izdarijushi.
Ielogojos Zeno kontaa shoriit un nedaudz paspeeleeju. Dabuuju tanku liidz piektajam liimenim. Galvenais noveerojums - shii speele ir ar izteiktu vaniljas garshu. Tobish nekaada izteele. Kvestu teksti ir tik zhaavas uzdzenoshi, ka ljoti aatri saaku tos pilniibaa ignoreet. Nevar saliidzinaat piemeeram ar WAR kvestiem, kur cilveeki bija ko origjinaalu puuleejushies izdomaat. WoWaa arii bija ok procents origjinalitaates, bet Aiona kvestos to neatrast. Otra vieta, kur buutu nodereejusi nedaudz izteele, ir speeleejamaas klases. Taas ir chetras un visas kaa viena peleeciigi klasiskas - es pat neredzeeju to nosaukumus, taa vietaa pie sevis lasot: "tanks, melee dps, ranged dps, healer". Nu vismaz veelaak ir iespeejams specializeeties, kas buutiibaa padara pieejamas paareejaas wow klases - hunteru, warlocku, utml.
Tai pat laikaa Aion ir kvalitatiiva, nopuleeta speele. Combats izskataas peec combata, nevis peec gaisa dauziishanas un random vicinaashanaas pretinieka virzienaa (kaa WARaa vai LotRaa). Pasaule ir spozha, spilgta un skaista, un man tas patiik. Ne tik smuki kaa WoWaa, bet ir labaak par WARa peleekbruunzaljgano purvmezhtuksnesi (Nopietni! Tur visas zonas izskataas peec peleekbruunzaljgana purvmezhtuksnesha (iznjemto elfu ziljzaljpeleeko pljavmezhklinti)) un daudz labaak par LotR pasauli, kas vispaar likaas taisiita no kartona un atgaadinaaja teaatra dekoraacijas (IMHO).
Ko nu? Laikam buus jaadzeesh Aions aaraa un jaaturpina gaidiit The Old Republic, jo gribas tomeer kaadu aizraujoshu staastu, kaadu piedziivojumu. Kaa nekaa kvalitatiivi pagrindot, kad uznaak taada veelme, varu arii jau ierastajaa WoWaa.
Bet tomeer, jaaaizspeeleejas Aionaa liidz 10lv, kad dod spaarnus. Tad vismaz vareeshu bez sirdsapzinjas paarmetumiem teikt, ka esmu to speeli pameegjinaajis.

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {16}

(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Sep. 8., 2009 - 11:05 am
Link

Jā, tas ko Atītis saka, tā arī ir :) Klases ir četras un klasiskas, pēc desmitā līmeņa katra klases sadalās 2 specializācijās. Līmeni paceļot, automātiski paceļas burvestību un skillu līmeņi, nav nekādu skillpointu kurus var izlietot. Kas man nepatīk, jo man patīk specializēt varoni ar kaut kādu skillu palīdzību.

Kvesti patiešām ir vienveidīgi, un vienmuļi, varbūt izņemot mainkvestu, kurš palēnam attīstas visas spēles garumā. Pārējie pamatā ir "salasīt zālītes" vai "nosist noteiktu daudzumu monstru".

Patīk, ka vācot zālītes tiek parādīti divi bāri - success un failure. Kurš pirmais piepildas, tas arī notiek. Dīvaini, ka pirmie semi-agresīvie monstri paradījās pie septītā līmeņa (attiecīgi diezgan tālu kartē), citās MMORPG tā nebija. Interesanti izveidota "tirgošanās" - ieliekot mantiņas savā tirgus logā, un nospiežot "open", čars apsēžas un sāk pats aicināt pircējus.

Bet man ir sajūta ka 10 līmenis ir tikai pats sākums. Redzēs kas būs tālāk. Tāpat daudzas koncepcijas/skillus es vispār vēl neesmu pamēģinājis.

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 8., 2009 - 12:38 pm
Link

Mjaa, iespeejams, ka lielaakaa dalja fiichu paraadaas tikai peec 10lv, bet es to vairs nepiedziivoshu, jo grinds nobeigs manu speeleetgribu :(

Atbildēt | Iepriekšējais