(bez virsraksta)
Sep. 8., 2009 | 11:05 am
No:: zeno
Jā, tas ko Atītis saka, tā arī ir :) Klases ir četras un klasiskas, pēc desmitā līmeņa katra klases sadalās 2 specializācijās. Līmeni paceļot, automātiski paceļas burvestību un skillu līmeņi, nav nekādu skillpointu kurus var izlietot. Kas man nepatīk, jo man patīk specializēt varoni ar kaut kādu skillu palīdzību.
Kvesti patiešām ir vienveidīgi, un vienmuļi, varbūt izņemot mainkvestu, kurš palēnam attīstas visas spēles garumā. Pārējie pamatā ir "salasīt zālītes" vai "nosist noteiktu daudzumu monstru".
Patīk, ka vācot zālītes tiek parādīti divi bāri - success un failure. Kurš pirmais piepildas, tas arī notiek. Dīvaini, ka pirmie semi-agresīvie monstri paradījās pie septītā līmeņa (attiecīgi diezgan tālu kartē), citās MMORPG tā nebija. Interesanti izveidota "tirgošanās" - ieliekot mantiņas savā tirgus logā, un nospiežot "open", čars apsēžas un sāk pats aicināt pircējus.
Bet man ir sajūta ka 10 līmenis ir tikai pats sākums. Redzēs kas būs tālāk. Tāpat daudzas koncepcijas/skillus es vispār vēl neesmu pamēģinājis.
Kvesti patiešām ir vienveidīgi, un vienmuļi, varbūt izņemot mainkvestu, kurš palēnam attīstas visas spēles garumā. Pārējie pamatā ir "salasīt zālītes" vai "nosist noteiktu daudzumu monstru".
Patīk, ka vācot zālītes tiek parādīti divi bāri - success un failure. Kurš pirmais piepildas, tas arī notiek. Dīvaini, ka pirmie semi-agresīvie monstri paradījās pie septītā līmeņa (attiecīgi diezgan tālu kartē), citās MMORPG tā nebija. Interesanti izveidota "tirgošanās" - ieliekot mantiņas savā tirgus logā, un nospiežot "open", čars apsēžas un sāk pats aicināt pircējus.
Bet man ir sajūta ka 10 līmenis ir tikai pats sākums. Redzēs kas būs tālāk. Tāpat daudzas koncepcijas/skillus es vispār vēl neesmu pamēģinājis.