Aion - pirmie solji

« previous entry | next entry »
Sep. 8., 2009 | 09:31 am
mood: bored bored

Izraadaas, ka Aion open beta nav nemaz tik open. Pieejama tikai preorderojushajiem ljautinjiem. Labi, ka paaris mani draugi ir to izdarijushi.
Ielogojos Zeno kontaa shoriit un nedaudz paspeeleeju. Dabuuju tanku liidz piektajam liimenim. Galvenais noveerojums - shii speele ir ar izteiktu vaniljas garshu. Tobish nekaada izteele. Kvestu teksti ir tik zhaavas uzdzenoshi, ka ljoti aatri saaku tos pilniibaa ignoreet. Nevar saliidzinaat piemeeram ar WAR kvestiem, kur cilveeki bija ko origjinaalu puuleejushies izdomaat. WoWaa arii bija ok procents origjinalitaates, bet Aiona kvestos to neatrast. Otra vieta, kur buutu nodereejusi nedaudz izteele, ir speeleejamaas klases. Taas ir chetras un visas kaa viena peleeciigi klasiskas - es pat neredzeeju to nosaukumus, taa vietaa pie sevis lasot: "tanks, melee dps, ranged dps, healer". Nu vismaz veelaak ir iespeejams specializeeties, kas buutiibaa padara pieejamas paareejaas wow klases - hunteru, warlocku, utml.
Tai pat laikaa Aion ir kvalitatiiva, nopuleeta speele. Combats izskataas peec combata, nevis peec gaisa dauziishanas un random vicinaashanaas pretinieka virzienaa (kaa WARaa vai LotRaa). Pasaule ir spozha, spilgta un skaista, un man tas patiik. Ne tik smuki kaa WoWaa, bet ir labaak par WARa peleekbruunzaljgano purvmezhtuksnesi (Nopietni! Tur visas zonas izskataas peec peleekbruunzaljgana purvmezhtuksnesha (iznjemto elfu ziljzaljpeleeko pljavmezhklinti)) un daudz labaak par LotR pasauli, kas vispaar likaas taisiita no kartona un atgaadinaaja teaatra dekoraacijas (IMHO).
Ko nu? Laikam buus jaadzeesh Aions aaraa un jaaturpina gaidiit The Old Republic, jo gribas tomeer kaadu aizraujoshu staastu, kaadu piedziivojumu. Kaa nekaa kvalitatiivi pagrindot, kad uznaak taada veelme, varu arii jau ierastajaa WoWaa.
Bet tomeer, jaaaizspeeleejas Aionaa liidz 10lv, kad dod spaarnus. Tad vismaz vareeshu bez sirdsapzinjas paarmetumiem teikt, ka esmu to speeli pameegjinaajis.

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {16}

Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 8., 2009 - 10:28 am
Link

Spārnos Tu arī vilsies.
:D

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 8., 2009 - 10:40 am
Link

Tu jau aizspeeleejies liidz tiem?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 8., 2009 - 10:56 am
Link

Nea. es vispār nekad nespēlēju betas.
Uldis tika.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Sep. 8., 2009 - 11:08 am
Link

Tipa, Uldis vīlās? :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 8., 2009 - 11:36 am
Link

Nē.. Uldim baigi patika.
Sūdzējās pat par lomkām
:)

Es domāju, ka Atis vilsies. Jo lidot tak var tikai noteiktās zonās un uz ļoti īsu brītiņu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 8., 2009 - 12:42 pm
Link

Aa, ierobezhots lidoshanas laiks - lielisks veids kaa likt playeriem grindot veel kko (lidoshanas laiku paildzinoshus itemus/bonusus) :)
Kameer neesmu pats izmeegjinaajis, gruuti spriest vai patiks. Mosh tas arii buus tas, kas padariis mani par Aion adiktu :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Sep. 8., 2009 - 12:45 pm
Link

Jā, lai varētu lidot ilgāk bija kaut kas jāpērk.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Sep. 8., 2009 - 01:42 pm
Link

Grinds. A ko tu sauc par grindu? Darbības, kuras ir vienmuļas, apnīkošas, un atkārtojas? Vai visu ceļu no 1 līdz maksimālajam līmenim?

Man šķiet, ka MMO spēlēs grinds ir turpat blakus visu laiku. Jaukie piedzīvojumi un stāsts - tas parasti ir single player spēlēs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 8., 2009 - 02:09 pm
Link

Grinds driizaak ir garlaiciigais leveloshanaas celjsh. WoWa endgeimaa grinds prieksh manis praktiski vairs neeksisteeja. Piemeeram, kad atveeraas ziemelju elfu sala (neaceros vairs kaa sauc), tur bija kaudze ar daily kvestiem, kas buutiibaa arii bija vienmulji un atkaartojaas katru dienu, bet man tas nelikaas kaa grinds, jo taas darbiibas paliidzeeja nedeelju peec nedeeljas atkarot no demoniem arvien vairaak teritoriju, liidz sala piedereeja mums. Vai arii vaakt resursus Ahn'Quiraj vaartu atveershanai arii nelikaas grindiigi. Vai meeneshiem ilgi dauziit monstrus lai dabuutu shadow esences un vareetu uzkraaftot uuber itemu, mani iipashi nenomocija. Savukaart celjsh no 40-60 bija nenormaals grinds, jo fiichas klaat ar katru naakosho liimeni vairs nenaaca, mountu arii jau 40ajaa liimenii iedeva un krutaaks liidz 60ajam tas vairs nekljuva. Tur bija tikai endless minor questu pildiishana/monstru dauziishana.
Un, skatoties uz kvestiem un automatiskajiem skill-upiem, man paraadaas aizdomas, ka "WoWa 40-60" sindroms Aionaa vareetu iestaaties visai aatri :(

Atbildēt | Iepriekšējais


Rom

(bez virsraksta)

from: [info]dachux
date: Sep. 8., 2009 - 10:49 am
Link

Es nekad neesmu iedziljinaajusies tekstos un loree, tikai tik, cik vajag izpildei. Man interesee, lai tas smuki izskataas, un tur ir, ko dariit. :) Atshkjiriigas kvalitaates.

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 8., 2009 - 10:53 am
Link

WoW lore mani ievilka un notureeja tajaa speelee. Man taa iepatikaas jau Warcraft RTS seerijas laikaa un WoWs bija lieliska iespeeja uzzinaat "kas notika taalaak".

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Sep. 8., 2009 - 11:07 am
Link

Es lori parasti pamazām uzzinu, spēlējot spēli. Godīgi sakot, tagad betā, nemaz īpaši neiedziļinājos kvestos, tikai to izpildes nosacījumos. Bet Aiona pasaule man šķiet ļoti svešāda. Itkā parasts fantasy, bet ar kaut kādu piegaršu, un tā pat nav austrumu/animes piegarša.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Sep. 8., 2009 - 11:05 am
Link

Jā, tas ko Atītis saka, tā arī ir :) Klases ir četras un klasiskas, pēc desmitā līmeņa katra klases sadalās 2 specializācijās. Līmeni paceļot, automātiski paceļas burvestību un skillu līmeņi, nav nekādu skillpointu kurus var izlietot. Kas man nepatīk, jo man patīk specializēt varoni ar kaut kādu skillu palīdzību.

Kvesti patiešām ir vienveidīgi, un vienmuļi, varbūt izņemot mainkvestu, kurš palēnam attīstas visas spēles garumā. Pārējie pamatā ir "salasīt zālītes" vai "nosist noteiktu daudzumu monstru".

Patīk, ka vācot zālītes tiek parādīti divi bāri - success un failure. Kurš pirmais piepildas, tas arī notiek. Dīvaini, ka pirmie semi-agresīvie monstri paradījās pie septītā līmeņa (attiecīgi diezgan tālu kartē), citās MMORPG tā nebija. Interesanti izveidota "tirgošanās" - ieliekot mantiņas savā tirgus logā, un nospiežot "open", čars apsēžas un sāk pats aicināt pircējus.

Bet man ir sajūta ka 10 līmenis ir tikai pats sākums. Redzēs kas būs tālāk. Tāpat daudzas koncepcijas/skillus es vispār vēl neesmu pamēģinājis.

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 8., 2009 - 12:38 pm
Link

Mjaa, iespeejams, ka lielaakaa dalja fiichu paraadaas tikai peec 10lv, bet es to vairs nepiedziivoshu, jo grinds nobeigs manu speeleetgribu :(

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: anonymous
date: Sep. 9., 2009 - 08:36 am
Link

tu tiki liidz veselam 5 liimenim un saprati ka speelee nav forussu kvestu - respekt :D :D :D

ber nu anyhow tie visi maksas suudi taapat nekam nav deriigi....

aivvv

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Sep. 9., 2009 - 09:03 am
Link

I know, right?! :) Panjem, izspeelee WAR 10day trial un Aion open betu liidz piektajam liimenim, un sapratiisi, ko es domaaju. Tos abus var bez maksas izmeegjinaat.
Diemzheel WAR radiitaajiem izdoma peec 10lv saaka pamazaam apsiikt (taapat kaa AoC, kaa esmu dzirdeejis). Varbuut Aionaa ir tieshi otraadaak?

Atbildēt | Iepriekšējais