- 18.8.09 08:10
- Šo lasot, atcerējos, kā neveiksmīgi mēģināju izņemt naudu no bankas automāta Romā. Biju jau aizmirsis gadījumu, jo ar otru karti beigu galā izdevās, taču prakse automātiski nobloķēt lietotāju kartes, kolīdz tās tiek izmantotas "aizdomīgās" valstīs, ir visai biedējoša. Nebrīnītos, ka arī zviedriem kas tāds varētu būt ienācis prātā.
"Last weekend in Rome, I put my card into a bank machine, entered my pin, and it was returned. The husband tried and the same thing happened to him. I rang my bank, HSBC, and the first person I spoke to said that it had indeed been stopped. The second person said it hadn't. But, she asked, had I informed them that I would be in Rome? No, I hadn't. So at some length and expense I went through my up-coming trips, and the card didn't have any problems after that (though see below!). The husband tried to ring his bank, but couldn't remember his telephone banking code, so decided to leave it."
http://timesonline.typepad.com/dons_life/2009/08/who-is-fraud-protection-meant-t o-protect-you-or-your-bank.html#more - 4 piezīmesvieta jūsu piezīmēm
- 18.8.09 08:50
-
man pirms nedēļas tā bija Hanzene izdarījusi, jo lietoju savu karti kriminālajā un ārkārtīgi aizdomīgajā Kanādā, veicot visvisādas tumšas un viņiem neizprotamas operācijas. pēc zvana Internetbankai karti atbloķēja 5 minūšu laikā.
no drošības viedokļa tas, manuprāt, ir OK, ka karti piebloķē, ja kādā ārvalstī to saķ ilgstoši izmantot. vien detaļa tāda, ka es savu klientu menedžeri pirms izbraukšanas brīdināju, ka kādu nebūt laika sprīdi būšu Kanādā. - Atbildēt
- 18.8.09 09:14
-
tas ir normālas ieteikums - brīdināt savu banku par to, ka tu brauc tur un tur, es pat brīnos, ka Swedbanka aprīlī tik mierīgi uztvēra to, ka es piepeši ar karti iepērkos Bangkokā
- Atbildēt
- 18.8.09 11:20
-
Prof. Biezpientaure
ja biļete pirkta, maksājot no paša konta, viņiem tak būtu jāizdara secinājumi? protams, ja maksā ar kāpīti no zeķes vai darbs aizsūta, tad var arī satrūkties.
- Atbildēt
- 18.8.09 09:41
-
atis
Nuja pēc telefona atbloķē, tas jau forši. Es pirms gadiem diviem ASV kādus 8 mēn. nodzīvoju. Un lūk, pēc pirmajām divām vai trim transakcijām ar kredītkarti veikalā, man viņa tika nobloķēta, pie tam izcili debīlā veidā, jo nevarēju autonomā samaksāt.
Laikam tā bija Unibanka, kas mierīgi paskaidroja, ka tā ir normāla prakse un lai es atnākot pēc jaunas kartes. Un nosūtīt jaunu viņi nevarot uz ASV. Vispār biju samērā nikns, bet tad atvēru kontu ASV bankā, kura čakarē klientus vēl daudz vājprātīgākos veidos un nomierinājos. :) - Atbildēt