|
|||||||
|
LOL , draudziņi! Tā kā acīmredzot pasprāgušo kurbijkurni apmeklē vairs tikai retie, nolēmu, ka arī šeit vajag iemest ziņu par to, ka 14. augustā mēs ar Bembiju un Edgaru rīkojam viendienas larpu. Vairāk info ŠEIT. Lai no atmiņas šis piedzīvojums pavisam nepagaistu, vajag tomēr rakstiski atskaitīties, kā īsti gāja road tripā no Latvijas uz Barselonu un atpakaļ 10 dienās. Iesāku rakstīt detalizētāku atskatu, bet konstatējis, ka ir jau baigais teksta blāķis, bet sasniegta tikai otrā diena, nolēmu uztaisīt saīsināto ( versiju. ) Vakar dienas otrā pusē radās pēkšņa ideja pataisīt plastikas figūriņas RPG spēlēm vai tīri tāpat vien prieka pēc. Bembijs, kurai bija jau iepriekšēja pieredze tādu veidošanā, uztaisot man 5 Agrikolas fermeru ģimenes pārstāvjus, sameklēja īstos materiālus, uztankojāmies ar tiem, paaicinājām piedalīties arī Susuru un DJ, un taisīšana varēja sākties. Pēc pāris stundu ņemšanās, uztapinājām un krāsnī izcepām 7 figūriņas: 4 adventurerus, 1 princesi, 1 trolli/orku ar galvu rokā un 1 ķirzakcilvēku. Rezultāti ir ( pieejami bildēs. ) Puerto Rico iespējams ir ļoti pelnīti labākā evar ekonomiskā galda spēle. Lai arī paveca pēc izskata un ne pārāk vizuāli pievilcīga, tā ir sasodīti aizraujoša un dod iespēju, katrā gājienā lietot vārdu "nigers". Ko gan vēl vajag pilnai laimei? Vakar viesu izklaidei Bembijs izdomāja aizraujošu, eksperimentālu spēli "Team Fortress 2" dārza versija. Tā ir 4 vs 4 komandu spēle, kurā mērķis ir savākt pretinieku komandas karogu un atnest uz savu bāzi, kurā tai laikā ir nosargāts savējais. Interesantākais ir tas, ka katram ir sava klase. Var izvēlēties no 5 klašu variantiem, katrā komandā var būt viens viena veida klases pārstāvis. Visi ir bruņoti ar būfotiem dunčiem, un visiem ir 2 hitpointi un visi pārvietojas maksimums ātrumā, soļojot. Izņēmums ir smagā klase: robots, kurš drīkst tikai pārvietoties, liekot pēdu pie pēdas, un kuram ir 3 hiti, un skauts, kurš drīkst skriet un kuram ir 1 hits. Kā arī Ugunsmetējam nebija duncis. Klases bija šādas: Šmobots aka Tanks aka Tornis Dzīvības: 3 hitpointi Bruņojums: Bruņojums: Duncis un maisiņš ar bumbiņām. Ātrums: Drīkst pārvietoties, tikai liekot pēdu pie pēdas (proti lēni) Drīkst mest bumbiņas tikai ar vienu roku un vienu vienlaikus. Jāizvelk no maisiņa tad nākamā bumbiņa. Inženieris aka Lamatu racējs Dzīvības: 2 hitpointi Bruņojums: Duncis un lamatas Ātrums: Drīkst pārvietoties soļojot vai lēnāk Speciālā spēja: var iespraust zemē vienu mietiņu un otru mietiņu ar striķi pa vidu. Katrs, pretinieku komandas pārstāvis, kurš pieskaras vai iet pāri striķim, zaudē 1 HP. Spiegs aka Zirneklis Dzīvības: 2 hitpointi Bruņojums: Duncis Ātrums: Drīkst pārvietoties soļojot vai lēnāk Speciālā spēja: Ja spiegs, atrodas četrāpus (jābūt abiem ceļiem uz zemes un vismaz vienai rokai, tad tas skaitās neredzams un viņam nevar uzbrukt. Ja spiegs, iedur kādam mugurā, tad viņš izsaucas „Backstabs!” un instanti nogalina pretinieku. Skauts aka Susurs aka Izlūks Dzīvības: 1 hitpoints Bruņojums: Duncis Ātrums: Drīkst pārvietoties skrienot vai lēnāk Speciālā spēja: vienīgais tēls, kurš var skriet. Ugunsmetējs aka Pyro aka Maniaks Dzīvības: 2 hitpoints Bruņojums: Lenta ar bumbiņu Ātrums: Drīkst pārvietoties soļojot vai lēnāk Speciālā spēja: Nevar uzbrukt, kamēr nav iededzinājis sveci. Kad ir iededzinājis, tad vicinot lentu pa apli virs galvas, instantkillo, katru, kam trāpa. Ja svece izdeg, Ugunsmetējs vairs nevar dealot DMG. Spēle izrādījās itin jautra un nosacīti balansēta. Iespējams gan, ka zirneklis bija mazliet par spēcīgu, bet tāpat tikai DJ un es bijām gatavi vispār rāpot pa zemi. Varbūt robots precīzāka metēja rokās, būtu bīstamāks, bet mūsu gadījumā bija ok. Un Ugunsmetējs bija pavisam funny klase. Tā kā kopumā bija ļoti izklaidējošs dārza Team Fortress 2. Ernests piedāvā savam šūterim apdeitotu versiju. Ievērtējiet un komentējiet: Spēlēt Nimrod Aicinu iechekot Ernesta pashlaik izstraadaato speeliiti shooteri - Nimrod - un piedaavaat savu viedokli un ieteikumus, kaa to uzlabot. Ok, man pagājušonakt bija sapnis, kurā Inx ar citiem tusētājiem par kaut ko bija apvainojies uz Gunču (laikam, ka nebija uzņēmis savā mājā tusiņa turpinājumam), un tāpēc bija draugos ielicis lielu Gunčas kailfoto, kurā Inx, izmantojot savu Photoshopa meistarību, ir aizstajis Gunčas locekli ar vāveri. Interesanti, ka Tron turpinājums, vadoties pēc jaunākā treilera, izskatās vizuāli sūdīgāk par pirmo Tron. Nē, tā nav nostaļģija vai slavenu zīmolu reanimēšanas nīšana. Tas ir paraugs tam, kā jaunais, polished, nopietnais stils galīgi nesaskan ar filmas ideju. Trona treilerī viss izskatās detalizēts, ar dūmakām, utt. "reālistiskiem" efektiem. Wrong, Trons notiek pasaulē, kura ir datorā, bļin. Tur visam jābūt sterili robustam. Bet, protams, šie iebildumi ir tikai random geekrants. Sestdien slikto noskaņojumu, izmantojot kā ieganstu tam, ka vajag sevi iepriecināt ar jaunu galda spēli, iegādājos iepriekš Ludo džekiņa ieteikto "Space Alert" spēli (protams, pirms biju rūpīgi noskaidrojis, ka spēle ir pagājušā gada dažu gada spēles nomināciju īpašniece un gada inovatīvākās spēles titula turētāja). Lai arī plauktos bija vēl diezgan daudz intriģējoši produkti (piemēram, Puerto Rico, kas bija daudzus gadus Boardgamegeek topa pirmajā vietā, pirms ieradās "Agricola", vai arī augstu topā esošais "Through the Ages", kas esot interesants veids, kā spēlēt "Civilizāciju" uz galda), izvēlējos tieši "Space Alert", jo tas bija kaut kas kooperatīvs un spieda uz spēlētāju komunicēšanu savā starpā. Savādāk visādas "Dominion", "Agricola" utt., ir spēles, kuras var mierīgi pavadīt, nepārmijot ne vārda. "Space Alert" turpretī ir pilnīgi savādāka. Tā ir spēle, kurā komunikācija ir pats galvenais. Spēles ideja ir šāda: 3-5 spēlētāji ir kosmokuģa komanda, kuriem jāpieskata kuģi, kamēr tas automātiski ielecis hipertelpā, savāc datus kosmosā un atgriežas atpakaļ. Šis posms ilgst tikai 10 minūtes, taču norit reālajā laikā! Proti, spēlei sakoties tiek uzlikts mūzikas disks, kurš ik pa noteiktam laikam atskaņo datora ziņojumus par ārējiem un iekšējiem uzbrukumiem kosmoskuģim un citām problēmām, un komandai to visu ir jāuztver, jāvienojas, kur katrs viņa tēls ies un ko darīs. Nekādu rezultātu šo 10 min laikā mēs vēl neuzzinām, tas tiek pavadīts tikai histēriski, mēģinot sakoordinēt darbības. Pēc tam, kad 10 minūtes paiet, tiek atjaunota spēles sākumpozīcija un pa gājieniem tiek izspēlēts un noskaidrots, "kas tad patiesībā notika". Vai komandas biedrs, vispār izšāva no centrālā lāzera, vai arī tikai izmisīgi spaidīja pogu pa tukšo, jo cits biedrs tikmēr bija nosūcis visu reaktora enerģiju, lai iestiprinātu vairogus. Vai izdevās notriekt virsū lidojošo komētu, vai arī tā ietriecās kuģī un iznīcināja pusi no tā, jo neviens no komandas biedriem nebija vīžojis paskatīties, ka tā ir imūna pret lāzeršāvieniem un bija jānotriec ar raķetēm. Vārdu sakot, spēle mani diezgan sajūsmināja ar inovatīvu spēles stilu, labi realizētu atmosfēru (viss spēles mācību process ir pasniegts 7 mācību misijās, kurās lektors pamazām iepazīstina ar visu uz kuģa esošo un tikai pamazām tiek likti klāt jauni spēles elementi) un tajā ir aktīvi jākomunicē un ir izaicinājums saprast, kā labāk to spēlēt (priekšpēdējā mačā diezgan izgāzamies, tāpēc nolēmām, ka vajag izspēlēt vēl pēdejo, lai beigtu uz priecīgas nots. Uzmetos par kapteini, diezgan perfekti saplānojām visas darbības, lai fiksi sašautu visus draudus, un tad skatoties video ierakstu (spēles patieso notikumu izspēli), atklājām, ka naidnieks, kuru tik veikli domājām, ka sašāvām, bija netargetojams, līdz tas ir gana tuvu, kā rezultātā, tas mūs vairākas reizes paralizēja, DJ nokavēja ieslēgt ikgājiena centrālā datora diagnostiku, kas mūs aizkavēja vēl par gājienu, un tā rezultātā no Kikja aizlaidās lokālais iebrucējs uz kuģa, un pēc tam komēta norāva pusi no kuģa kreisās puses. Tā bija visepiskākā izgāšanās visā vakarā un ar to arī priecīgi beidzām. |
|||||||