Journal   Friends   Calendar   User Info   Memories
 

LOL , draudziņi!

5th March, 2010. 1:10 pm.

Viņi salauza Supreme Commander 2. Kristaps nemaz nedrīkst skatīties.

Ir aizvākts viss tas, kas padarīja SupCom unikālu RTS, un uztaisīts ļoti generic robotu tēmas RTS. Iespējams itin labs, dinamisks un interesanti balansēts. Bet galīgi vairs ne SupCom.

Read 6 Notes -Make Notes

24th February, 2010. 10:21 am. Iedvesma

Noskatījos pēc ieteikuma "Secret of Kells" šī gada Oskarnominētu animācijas filmu un biju sajūsmā. Skatījos to un pārņēma ļoti pozitīvas emocijas par to, ka cilvēki vēl joprojām spēj taisīt estētiskas un kreatīvas lietas, kuras skaties aizrauts vienkārši, lai redzētu, kā kaut kas vēl tiks vizualizēts un pasniegts.

Ja Avatāra celšana slavas virsotnēs mani atstāja ar zināmu rūgtumu sirdī, tad Sercret of Kells panāca gluži pretēju efektu. Radās ticība tam, ka cilvēki spēj radīt lietas, uz kurām skaties ar prieku. Bet galvenais radās iedvesma atkal domāt par kaut kā radoša izveidošanu. Ne ar mērķi nopelnīt, bet vienkārši iepriecināt citus.

Varbūt mums ar Mārtiņu vajadzētu atkal pafantazēt par kādreiz iecerēto fantasy mini-seriālu. Kaut vai tikai pafantazēt, lai nav sajūta, ka esi pārāk jau kļuvis par rutīnas māktu ofisa cilvēku. Lai gan patiesībā katrā darbā, vienalga vai tas ir indie vai ofisa, ir rutīniskā daļa, kurā "you actually have to work". Varbūt man vienk. gribas paslinkot un laiski pamētāt idejas, esot "radošajai gnīdai", par kādiem daudziem patīk uzmesties.

Read 1 Note -Make Notes

27th January, 2010. 8:39 pm. With love from Russia

"Man nemaz neskauž, ka esi braukusi ziemeļbriežu kamanās un tikusies ar Santa Klausu," skaidroju Bembijam, braucot uz mājām, "jo es esmu uzaudzis laikos, kad Santa Klausa vietā bija Salatētis un Sņe"
"Ah, jā, Sņeguraška!" priecīgi atminējās Bembijs, liekot uzsvaru izrunā tieši uz "ra" zilbi.

Read 4 Notes -Make Notes

25th January, 2010. 11:35 pm.

v 1.21 versija gargoeļiem ir klāt.

Tajā ir iekļauts nosacīts ieroču un ienaidnieku info panelis.

Pāruploadēju. Vai šī iet normāli?

Read 32 Notes -Make Notes

25th January, 2010. 1:53 pm. Secinājumi pēc pirmajiem iegūtajiem datiem

Pašreizējie secinājumi:
1. Single shot ieroči neierullē, jo galvenokārt punktus sanāk atkāst uz mazajiem, ātrajiem monstriem, un kad tie ir pilns ekrāns, jebkas multi hitojošs ir daudz foršāks.

2. Nevajag iedot punktus par nenošautajiem monstriem, kad spēle beidzas.

3. Vairodznieku ar multishooteri/supershooteri ir vieglāk kaunterot nekā ar bumerangu, kas nav pareizi

4. Mazie monstri ir kind of bīstamāki par lielajiem (izņemot lielo sarkano)

Kā plānoju to labot:

1. Palielināt bruņas un samazināt HP vairodzniekam, lai tas būtu grūtāk nošaujams ar rapid-fire ieročiem (bet still normāli nošaujams)
2. Pastiprināt arbaletu vēl (pašlaik nejauši to nonerfoju tā vietā, lai iestiprinātu)
3. Iestiprināt, ka lēnie monstri (akmens un vairodznieks) ņem vairāk sleep nost sekundē
4. Iemest biežākus power'upus
5. Pamanipulēt ar bumerangu (ļoti uzmanīgi pabafot)
6. Pamanipulēt ar ienaidnieku nākšanu (iespējams pašlaik tā ir nepareiza)
7. Aizvākt, ka dot punktus par nenosistajiem beigās
8. Paboostot stunneri (nedaudz), padomāt, ko lai iesāk ar cepuri.

+
Pievienot kaut kādu INFO vietu, kur ir info par ieročiem un monstriem (atklājas tikai tad, kad tie sasniegti)

Read 12 Notes -Make Notes

24th January, 2010. 5:15 pm. Nu geimeri, mančkini?

Čau, vēlējos prezentēt notestēšanai nelielu flash spēlīti, kuru kopā ar savu brāli Ernestu uztaisījām (sākotnēji iesākām taisīt ar Kāsi, bet manīju, ka viņam ar jauno darbu un mācībām tam paliks pārāk maz laika, un nolēmu tomēr pats pamācīties programmēt).

Spēle ir elementāra, nestāstīšu par ko, kas un kā, jo tai pašai tas būtu jāizdara.



Gentleman vs Gargoyles (v 1.11)

Par projektu
Projekts tapa 3 mēnešos, kuru laikā es no nulles apguvu AS3, un, nemācēdams programmēt (līdzšinējā pieredze tikai mazliet Visual Basic 12. klasē, Wellguard skriptēšana, un nedaudz AS2, taisot pāris minimālistiska spēlītes Tribīnei), tāpēc esmu itin apmierināts gan ar to, ka izdevies lietu novest līdz galam, gan ar to, ka daudz ko ir sanācis iemācīties.

Vizuālā noformējuma un idejas autors ir Ernests.


Es vēlētos dzirdēt gan par to, cik saprotama un spēlējama ir spēle, gan par to, vai nav kaut kādi acīmredzami iztrūkstoši elementi, bugi, gļuki utt.

Bet visvairāk es vēlētos, lai, ja kāds no jums, mančkiniem, (ja ir interese iedziļināties), pamēģina atrast kādu broken stratēģiju spēlē, ar kuras palīdzību var riktīgi izownot high-score, un tās atklāšana rendero bezjēdzīgus citus skill-koka attīstības ceļus.



P.S.

Nešaubos, ka spēlei jābūt memory leak'iem un potenciāli bremzīgai, jo, būdams galīgs iesācējs, es esmu uzražojis, milzīgu, neveiklu koda kankāli, kurā droši vien daudz kas netiek aizvākts un attīrīts no atmiņas, kad vajag, un optimizēšanas māksla man vēl būs jāapgūst.


Updated no 1.01 uz 1.11 versiju.

Read 15 Notes -Make Notes

24th January, 2010. 3:04 pm. Bļin, mārīt

Pirms kāda laiciņa atrāvos ar sodu par to, ka biju aizmirsis jaunu OCTU nopirkt. Mani apturēja policija ar ruporu, un piestādīja 60 Ls sodu. Kad šodien nolēmu beidzot saņemties un samaksāt to, uzjautrināts pamanīju, ka sodu man ir uzlicis 3 vada jaunākais inspektors Māris Grīnfelds.

Make Notes

21st December, 2009. 1:26 pm. Šmavatars

Piektdien noskatījos Avatar filmu, bet kopumā biju diezgan vīlies. It kā jau biju rēķinājies pēc treileriem, ka filmas sižets būs par man ne pārāk saistošo romantic natives vs evil industry motīvu. Tāpēc cerēju, ka galvenokārt izbaudīšu vizuālo daļu un to, kā tieši šis potenciāli apžļembātais temats tiek pasniegts. Kā arī mazliet naivi cerēju, ka tur sižetiski būs "more than it seems".

Satur SPOILERUS

Diemžēl kaut kā vai nu ekspektācijas visu sabojāja, vai esmu kļuvis izvēlīgi snobisks, vai arī "Avatārs" vienkārši ir sahaipots sūds.

Pirmkārt, filmas sižets bija tieši tik vienkāršs, kāds likās, ka tas būs. Pat nebija neviena neparedzama pavērsiena vai interesanta risinājuma.
Otrkārt, tās vienkāršums un, es atvainojos, infantīlisms, brīžam vairāk kā dūrās acīs. Piemēram, "militāristi", kas vienkārši dezertē operācijas vidū, neklausa pavēlēm un vispār ne mirkli neizpauž pazīmes, ka viņi būtu militāristi. Iezemieši, kuri nodarbojas ar trim lietām - jāj uz zirdziņiem, lido ar tauriņiem, un pulcējas barā lielā kokā (tā vietā, lai apsargātu savas svētās vietas, novērotu svešiniekus, nodarbotos ar kaut kādām aktivitātēm, kas nav jestra lēkāšana pa kokiem vai drūzmēšanās vakarā).
Treškārt, vienīgais tēls, kurš izrādīja kaut kādas interesantuma pazīmes bija ļaunais vietējais kompānijas menedžeris, kurš izmeta pa kādai jestrai frāzei. Galvenais varonis, kura glāze viennozīmīgi bija tukša, jo tukša, bija tika neizteiksmīgs, ka ar viņu stock tēlu jomā spēja sacensties tikai visi pārējie iezemieši (vecais vadonis, dusmīgais vadonis-to-be, jaunuve, kurai būs sekss ar galveno varoni) un noslēpumainā tupā pilote.
Pat daba nebija tik imaginative, kā gribētos. Milzu džungļos dzīvo: miera medūzas, lielais zālēdājs, mazākais plēsējs, putns1, putns2 un ķirzakcilvēk-helikopters. Atskaitot mazākos fona radījumus, šie paši tiek izmantoti, lielajā "nature strikes-back" showdown'ā padarot to par garlaicīgu shownownu.

Var jau būt, ka esmu mazliet uzēdies uz filmas, jo nesen sagadījas pārlasīt "Dune", kurā in a way sižetiskais motīvs ir līdzīgs, tāpēc "Avatar" vienkāršums vairāk krita uz nerviem. Bet varbūt melīgi, romantizētais Ala Gora cienīgais mesidžs par jauko harmonisko dabu un tās iemītniekiem un evil industriju negāja pie sirds un lika uz visu filmā notiekošo raudzīties kritiski. Bet visdrīzākais es vienkārši biju gaidījis ko vairāk, ko interesantāku un skaistāku. Pēc ilga laika bijām savākušies aiziet uz filmu - notikumu (kā kādreiz, kad tika iets uz ikgadējo LOTRa devu), bet skatāmā filma uzmeta.

Read 6 Notes -Make Notes

1st November, 2009. 11:01 pm. Ieskats mūsu rīkotajā murder mystery spēlē

Murder mystery atsauksmēs un bildēs

Vakar notika manis un Bembija rīkotā "Murder Mystery" kabineta spēle Agatas Kristi kriminālromānu stilā. Kopumā es laikam esmu apmierināts ar pasākumu, un Bembijs nav neapmierināts, kas, kā viņa apgalvo, ir jau diezgan labs rādītājs.

Šobrīd esmu pārāk gurdens, lai uzrakstītu garāku apskatu un pastāstītu vairāk, par ko bija spēle, kādi tēli tur bija un kas tad īsti mira, kas slepkavoja. Iemetīšu tikai pāris vērtējošas pārdomas un bildes.

Vairāk par pasākumu un daudz liela izmēra bildes )

Paldies pirmkārt, Bembijam, ar kuru taisīju kopā šo spēli un visiem spēlētājiem, kuri piedalījās un ļāva spēlei notikt jauki, draudzīgā atmosfērā.

Read 5 Notes -Make Notes

19th July, 2009. 2:55 pm.

Beidzot saņēmos un uzrakstīju par Raganas ceļu kaut kādu atskaiti. Kā arī pamēģināju uzsākt jaunu diskusiju par spēlētāju krīzi (if any).

Vēl pamēģināšu ietikt doktorantūrā. Redzēsim, kas no tā sanāks.

Read 10 Notes -Make Notes

Back A Page -Forward A Page