30 Janvāris 2014 @ 21:06
sarunas ārpus mana darbalaika  
"kāda jēga viņam iet uz konsultācija, ja viņš tāpat neko nesaprot?" - es nesaprotu šo attieksmi.
"kādēļ jūs strādājat skolā, ja nespējat tikt galā ar skolēnu uzvedību un izdomājat muļķīgas punktu krāšanas sistēmas?" meh. man patīk gandarījuma sajūta, ko gūstu mācot skolēnus, sniedzot viņiem savas zināšanas un redzot labus rezultātus.
"mēs, visi vecāki, esam bailēs no jūsu ieviestās bezjēdzīgās sistēmas" - beidzot arī es kādos iedvešu bailes.
 
 
Garastāvoklis:: high
zumēšana: Frusciante - My Smile Is a Rifle
 
 
( Post a new comment )
DDV[info]david on 31. Janvāris 2014 - 19:18
varbūt šausmīga mamma.
Būtu normāli, ja tāda sistēma tiktu pielietota ikvienā priekšmetā, kur parasti iespējams slinkot.
Man ir bijuši skolotāji, kas izmanto tikai + punktus, deva žetonus. Reti gan izmantoja. Mīnusus nedeva. Biju motivēts. Pat bieži gribējās, lai ikviens skolotājs pievērstu uzmanību manai aktivitātei. Vēsturē pat gandrīz vai sacīkstes izvērtās ar dažiem klasesbiedriem, jo bija ierobežots skaits jautājumu=žetonu.
Kas nespēja tikt līdzi, varbūt zaudēja interesi, bet varbūt sekoja līdzi, baidoties izteikties. Metodes ietekme šādi netika pārbaudīta.
Varbūt harmoniskāk dot katram iespēju tikt pie punktiem, neatņemot tādu iespēju citiem. Tā ir Tavā variantā?
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
amalie[info]amalie on 31. Janvāris 2014 - 21:33
es kaut kā nespēju atcerēties, ka manā skolā kādam skolotājam būtu bijusi līdzīga sistēma. un es arī biju motivēta, bet domāju, ka sliņķiem un tiem, kam uzvedības problēmas noteikti būtu palīdzējusi šāda metode.
man nav ierobežota punktu skaita vienā stundā. visiem ir vienādas iespējas. necenšos arī kādam likt mīnusus vai dāvināt plusus.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)