Pilota memuāri.

engineering: you're doing it right... wait, what?

engineering: you're doing it right... wait, what?

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
jā, jā, bļe, drīz jau vairs pats autiņam aķi nevarēsi nomainīt

3 minūte, 10 sekunde. Aha. Kas vēl nebūs.
Verdikts: instant nahhhhhhuj!
  • Ja jau viņi tur servisā kaut kā pieslēdz barošanu citu, tad kāpēc lai to nevarētu arī pats izdomāt... somehow.. hm ... don't know how :D
    • Jā, dīvaini. Neko sarežģītu viņš neaprakstīja. Atliek tik ar lieliem krokodiliem piespraust pie vadiem papildus akumulatoru, kamēr izvelk un nomaina galveno.
      • Nu jā, itkā 2 paralēli avoti un tjip spriegums nemainās, a ko strāva, strāva jau arī nemainās, jo slodze nemainās.. ja? ajj elektrotehnikas pamati jau sāk pagaist no smadzenēm. So.. sanāk tā sistēma vienkārši laikam ir jūtīga uz strāvas palielināšanos k-ko pieslēdzot vai atslēdzot.
        • jebšu arī vienkāršāk - engineering FAIL (demonstratīvi atņem grādu un saplēš. Pēc tam aplej ar benzīnu un sadedzina. :D).
          Normāli jābūt tā, ka autiņam ne silts ne auksts no tā, ir aķis vai nav. Apmēram kā ar [info]pyro mātes VW Golf, kurš divas sezonas nostāvējis apraksts siega kupenā. Izrok, noņem aķi, nekādu tur kruto signalizācijas navarotu, uzliek jauno, piešķiļ un traktors aiziet.
      • Jā, dīvaini. Nekas sarežģīts tas nav teorijā. Praksē vajadzība grābstīties gar aķi pārsvarā varētu būt ziemā, un lērumam autiņu tas ir noslēpts tādā __rsā, ka grābstīties vai kaut kā jēdzīgi pievienoties ar paralēlā akumulatora klemmēm ir jebļa.

        Īsāk sakot, vai nu inženieri hārdkorā dzer, jebšu tas ir apzināts plāns pakāpeniski visu pielāgot tā, ka lietotājs pats vairs neko izdarīt nevar. Hence arī lēmums: laiiet dirrrrrrst.
        • Iedomājos, ka šo te varētu atrisināt ar vēl viena - mazāka un dziļāk noslēpta - akumulatora iestrādāšanu, kas barotu signalizāciju un citus komponentus, kamēr viegli pieejamais pamata akumulators ir atvienots :)
          • Tā kā tie būtu slēgti paralēli, tad starta brīdī arī caur mazo akumulatoru (say, 4Ah) plūstu maksimālā strāva, un mazais, pastāvīgais rezerves aķis dikti ātri izbeigtos.

            If everything else fails - throw another megavolt across it.
Powered by Sviesta Ciba