Pilota memuāri.

engineering: you're doing it right... wait, what?

engineering: you're doing it right... wait, what?

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
jā, jā, bļe, drīz jau vairs pats autiņam aķi nevarēsi nomainīt

3 minūte, 10 sekunde. Aha. Kas vēl nebūs.
Verdikts: instant nahhhhhhuj!
  • Jā, dīvaini. Nekas sarežģīts tas nav teorijā. Praksē vajadzība grābstīties gar aķi pārsvarā varētu būt ziemā, un lērumam autiņu tas ir noslēpts tādā __rsā, ka grābstīties vai kaut kā jēdzīgi pievienoties ar paralēlā akumulatora klemmēm ir jebļa.

    Īsāk sakot, vai nu inženieri hārdkorā dzer, jebšu tas ir apzināts plāns pakāpeniski visu pielāgot tā, ka lietotājs pats vairs neko izdarīt nevar. Hence arī lēmums: laiiet dirrrrrrst.
    • Iedomājos, ka šo te varētu atrisināt ar vēl viena - mazāka un dziļāk noslēpta - akumulatora iestrādāšanu, kas barotu signalizāciju un citus komponentus, kamēr viegli pieejamais pamata akumulators ir atvienots :)
      • Tā kā tie būtu slēgti paralēli, tad starta brīdī arī caur mazo akumulatoru (say, 4Ah) plūstu maksimālā strāva, un mazais, pastāvīgais rezerves aķis dikti ātri izbeigtos.

        If everything else fails - throw another megavolt across it.
Powered by Sviesta Ciba