Pilota memuāri.

UZVARĀĀĀĀĀ!!!!!

UZVARĀĀĀĀĀ!!!!!

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Un tā. VISPIRMS - suminām mūsu varoņus:

[info]katodstars - par iespēju tikt pie šiem dzelžiem un konstruktīvo kritiku visā restaurācijas procesā

un

[info]eoo par zibenīgo palīdzēšanu ar shēmām un padomiem.

Un tā: I REPREZENT:



Beigās izrādījās, ka šis tālavas taurētājs ir viens no pēdējiem modeļiem un shēmā šuntam ir cita vērtība (0.47R? - neslasāma uz pārogļojušamies elementa), kas arī bija par iemeslu barokļa nekorektai strāvas padevei. Vienā no žurnāliem tika ieteikts veco šuntu, kaut arī dedzis, vienkārši notīrīt no un ielodēt atpakaļ shēmā - gandrīz nekad neesot tā, ka šunts šajos barokļos pārdeg. Well, what can I say -




Un TEKTRONIX 7403N.



Labā ziņa - ejošs, nav jāremontē, varbūt vienīgi kādi kontakti jānotīra. Sliktā ziņa - tas ir sarežģītākais un ADVANCĒTĀKAIS analogais osciloskops, kādu man nācies bakstīt. Padomju ražojumi salīdzinājumā ir totāls atstojs (etalona mērvienība - C1-55).
  • kruti!
  • O, lieliski!
    Kas tam oscilim bijajāsaspaida lai ietu?
    • Oscis ir superadvancēts - viņš nemaz neslēdz iekšā kanālu, kamēr nejūt, ka tausts pieslēgts - attiecīgai kapacitātei jābūt. Nu, un vēl uz pareizo kanālu jāuzslēdz.
      Šitā manta ir mūžīga, tā izskatās.
  • Un Tu noplēsi uzlīmi no barokļa! ĀĀĀ! Tābija galvenā vērtība tajā, haha!
    • Uzlīme ir saglabāta, btw. ;) Tikai neredzamā vietā - apakšā. Visiem nav jāzina, ka nosperts statoilā (kā bija rakstīts uz vienas lekjannas attiecīgajā tankštellē).
  • Nu tad, lai jau tagad labi strādā un nemirst vairs nost :)
Powered by Sviesta Ciba