Pilota memuāri.

Б5-47

Б5-47

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Labi, karo4e, stāsts ir tāds:

Toreiz, kad ar [info]lenorad, [info]kuzbas un [info]katodstars glābām no iznīcības to, kas no undisclosed location krājumiem būtu nonācis lūžņos, tika savākts arī viens šāds krievu tehnikas brīnums,



Б5-47 laboratorijas barošanas bloks. 0-30V, 0-3A, solis 0.01A. Diemžēl izrādījās relatīvi neejošs. Atvēru. Viss izskatās svaigs, tikai noputējis. Pie izejas klemmēm pārogļojies kondensators un uzsprāgusi diode. Mans minējums - kāds salaidis uz īso un kaut ko izbliezis. Bet vēl nav saprotams, ko īsti. Pēc līķu aizvākšanas un detaļu nomaiņas ieslēdzot nostrādā strāvas ierobežošana.

Tā nu es tagad sēžu un mazlietiņ raustos ķerties klāt nopietnam remontam.
Jau kuro dienu.

:D
  • IMHO, nav jēgas pārbaudīt un mainīt visas detaļas pēc kārtas. Interesantāk ir atrast reālu iemeslu, kas ir pie vainas, mērot plati darbībā. Bet nu katrs dara kā ērtāk.
    • Absolūti piekrītu. Es tikai reizēm esmu par stulbu, lai atrastu reālo problēmu, tāpēc vispirms cenšos izslēgt absolūti stulbas kļūdas - piemēram, to, ka USSR elektrolīti pa tiem 25 gadiem (šis ir 1989.g. izlaidums) varētu būt pažuvuši un radīt problēmas.
Powered by Sviesta Ciba