Pilota memuāri.

es sķielēju.

es sķielēju.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Nekad tā arī nav bijis skaidrs, kāpēc ikreiz gribējies kā korķim izsprāgt no jebkura [lielajām tirdzniecības ķēdēm] piederoša apģērbu, apavu veikala kaut pēc 3 tajā pavadītām sekundēm. Un tagad beidzot ir zināms, kāpēc.

...Vilcienā blakussēdošā meitene lasīja uz A4 formāta lapām izdrukātu aizdomīga paskata dokumentu ar nosaukumu "Profesionāla klientu apkalpošana". Sajūtot ko nelāgu, sāku viņai šķielēt pār plecu.
Un nekļūdījos. Bet neko TĀDU arī negaidīju. Kopš šī brīža ir veltīgi cerēt, ka pret tevi izturēsies kā pret cilvēku. Tu neesi cilvēks. Tu esi klients. Un priekš tādiem kā tu ir sastādīti veseli etiķetes protokoli, kas jāievēro. Tad nu zini, ka

- Klientam vienmēr jābūt saskarē ar precēm.
- Ikvienam [RESERVED] veikala pārdevējam mugurā jābūt vismaz vienam apģērba gabalam no veikalā nopērkamā klāsta.
- Sarunu uzsāciet ar vārdiem "es redzu, jums šī māte-meita-kleita ir iepatikusies..."
- Pie kases klienti ir visjūtīgākie, ja nākas gaidīt. Izturieties īpaši laipni un iejūtīgi.
- Ja neuzsāksiet sarunu ar klientu, ir daudz lielāka iespēja, ka viņš neko nenopirks..

Intuīcija NEKAD nekļūdās. In the long run - nekad. I sensed something sinister a loooong time ago..
  • neh, ja ar mani pārdevējs mēgina uzsākt sarunu, tas parasti mani nervozē, un nekādi pirkšanu neveicina.
    • Tev tikai atliek izlasīt minētās instruktāžas nedaudzās lapas un Tevi sāks nervozēt JEBKAS, ko pārdevējs darīs. Teju ikviens viņa solis, rīcība, taktika un dialogs jau tur ir atrunāts.
Powered by Sviesta Ciba