The Art of Advertising


January 9th, 2011

Starbucks Logo Change @ 08:01 pm

[info]gossip_girl:



Jā, viņi tiešām to izdarīja! Visu mīļotais Starbuks kafijas logotips ir mainīts nu jau ceturto reizi zīmola vēsturē. Zīmola pārstāvji logotipa maiņu skaidro šādi: pirmkārt, Starbucks ir kļuvis par gana atpazīstamu zīmolu, kurš var atļauties "nomest burtus" nezaudējot savu atpazīstamību. Otrkārt, zīmolam attīstoties tā piedāvātās produkcijas klāsts tik ļoti paplašinājās, ka uzraksts Starbucks Coffee uz logotipa kļuvis par "šauru". Ko lai saka, pamatojums, protams, loģisks. Tomēr nepiekrītu viņu apgalvojumam, ka "galvenais logotipa elements tika saglabāts". Varbūt no grafikas viedokļa nāriņa arī ir galvenais elements, tomēr cik es esmu pētījusi (un es rakstīju vienu no kursa darbiem par šo zīmolu!) diezgan liels procents cilvēku pat nepamana nāriņu. Viņi atpazīst pirmkārt pēc krāsas, otrkārt pēc apaļā rāmja un paša uzraksta. Kopumā, man liekas, ka logotipa maiņa būtu daudz veiksmīgāka, ja tiktu saglabāts apaļais rāmējums ap nāriņu. Bez tā logotips izskatās nepabeigts. Kā jums liekas?

Starp citu, izlasot par logotipa maiņu, man uzreiz ienāca prātā cik pieprasīti tagad varētu būt suvenīri ar veco logotipu. Ko nu liegties, es pati uzreiz iegāju ebay'ā un nopirku piekariņu ar veco logotipu. Tā tīri simboliski, galu galā tā jau ir vēsture :)
 

December 8th, 2010

Tiffany's Christmas Campaign @ 08:50 am

[info]gossip_girl:
Current Mood: amused



Tiffany & Co reklāmas kā vienmēr neatvairāmas. Estētiskas, smalkas, elegantas, kārdinošas... follow me... )
 

December 2nd, 2010

Brands: Pien @ 08:37 am

[info]gossip_girl:



No novembra Latvijas kosmētikas veikalos nopērkama jauna ķermeņa kopšanas sērija "Pien". Ķermeņa kopšanas līnijas pamatā ir unikāla, Latvijā tapusi recepte, ko radījuši pieredzējuši skaistumkopšanas nozares speciālisti. Šie produkti atzinīgi novērtēti gan Eiropā, gan citur pasaulē, tādēļ tiek uzsākta "Pien" ķermeņa kopšanas produktu pārdošana arī Latvijā.

Produktu sērijā ietilpst roku ziepes, dušas ziepes, intīmās ziepes un vannas pelde (putas).Produkti nopērkami Kolonnas veikalu tīklā visā Latvijā, kā arī veikalos "Dabas bode", "Ilvo", "Rudzupuķe".
Pati vēl neesmu mēģinājusi nevienu zīmola Pien produktu, tāpēc par to kvalitāti spriest nevaru. Bet redzēju tos dzīvē un varu pateikt, ka iepakojumu dizains viņiem ļoti skaists. Uzreiz var pateikt - eksporta produkts un attiecīgs dizains. Lai viņiem veicas arī vietējā tirgū :)
 

October 24th, 2010

Jerome Olivet for Coke @ 09:40 pm

[info]gossip_girl:
Current Mood: sajūsmā



Coca-Colai kārtējais šedevrs! Iepakojumus mīlošais frīks (lasi - es)  ir absolūti savaldzināts! Tik stilīgs, tik mistiski kosmisks, tik aerodinamisks dizains... %)))
follow me... )
 

October 12th, 2010

Brands: GAP @ 06:25 pm

[info]gossip_girl:
Current Mood: busy
Tags: ,



Viens no amerikāņu lielākajiem un slavenākajiem apģērbu zīmoliem "GAP" ir atklājis savu jauno logotipu. Nespēju noticēt, ka tas tiešām ir viņu jauns logo. Nepatīk ir maigi teikts! Ne Helvetika fonts, ne tas dīvainais zilais kvadrāts - nekas neasociējas ar zīmolu un vēl jo mazāk izsaka tā būtību. Nezinu, varbūt šis logotips arī izskatās modernāks un nosacīti stilīgāks par veco, bet tas noteikti nav labāks. Jūsu domas?

UPD: Alleluja! Gap zīmola pārstāvji ir bijuši gana gudri, lai ieklausītos patērētāju negatīvajā feedback'ā, kas izskanēja visos sociālajos tīklos. Un... Vecais Gap logotips paliek! :) Viņi ir atzinuši, ka pieļāva lielu kļūdu ieviešot jauno logotipu. Viņi joprojām uzskata, ka logotipa maiņa bijusi laba ideja, vienīgi pats maiņas process bijis nepareizi - vajadzēja redz paskaidrot patērētājiem kāpēc vecais logo tiek mainīts un kāpēc tieši pret šādu. Hm, ja kāds jautātu man,- nafig vispār to mainīt?! Logotipa maiņa kā tāda ir pārāk riskants pasākums, jo logotips izsaka nozīmes un vērtības, ar kurām patērētājiem veidojas emocionālā saikne. Un tieši Gap gadījumā modernāki džinsu un kreklu modeļi vēl nenozīmē pārsvītrot iepriekšējo zīmola vēsturi (t.i. mainīt veco logotipu pret jauno moderno).
 

September 16th, 2010

Unbelievable Hand Painting Ads by Guido Daniele @ 07:45 am

[info]gossip_girl:
Current Mood: awake
Tags: ,


The Italian artist Guido Daniele developed one of the most impressive ways to express his art, using human hands and turning them into something else with a touch of paint. When skill meets creativity, we get an unbelievable result. In this case, the result in your hands.

follow me... )
 

August 31st, 2010

Outstanding Packaging Design @ 11:09 pm

[info]gossip_girl:
Current Mood: amused



follow me... )
 

August 22nd, 2010

London, Museum of Brands, Packaging and Advertising. @ 11:01 pm

[info]gossip_girl:
Current Mood: chipper
Tags: ,



Viens no laimīgākajiem momentiem Londonā bija Brendu, iepakojuma un reklāmas muzeja apmeklējums. "A place to worship" - tā par viņiem saka Telegraph un es tam pielnīgi piekrītu! Grūti aprkastīt cik neparasti, kolosāli un vienkārši skaisti tas viss ir. Grūti nepadalīties, tāpēc ievietošu šeit dažas bildes no daudzām, ko es uzņēmu, neskatoties uz "vieglu aizliegumu" %)follow me... )
 

July 31st, 2010

Favorite Champagne, Favorite pop art @ 08:13 pm

[info]gossip_girl:
Current Mood: accomplished



Dom Perignon & Andy Warhol tribute )
 

June 23rd, 2010

(no subject) @ 12:47 pm

[info]gossip_girl:
Current Mood: cheerful
Tags:



Dzeltenie divriteņi pilsētas ielās... Redzējāt? Kārtējais tīzeris cik es saprotu? :))
 

May 26th, 2010

Outdoor: Sky & More @ 11:58 am

[info]gossip_girl:
Current Mood: artistic
Tags:



Redzējāt t/c Sky and More reklāmu pie GC durvīm? Lasīju, ka šis iepirkumu maisiņš ir manīts arī citur pilsētā. Inčīgi. Diez vai šāda reklāma palielināsi cilvēku plūsmu veikalā, bet atpazīstamību un pozitīva tēla veidošanu pircēju acīs tas varētu veicināt.Vienīgais es nez kāpēc visu šo laiku domāju, ka Sky & More korporatīvā krāsa ir gaiši zila. Laikam tāpēc, ka tā ir Sky krāsa... Kā jums patīk šis outdooriņš?

Bildes autore: Zane Rudoviča