Brands: GAP @ 06:25 pm
gossip_girl:
Viens no amerikāņu lielākajiem un slavenākajiem apģērbu zīmoliem "GAP" ir atklājis savu jauno logotipu. Nespēju noticēt, ka tas tiešām ir viņu jauns logo. Nepatīk ir maigi teikts! Ne Helvetika fonts, ne tas dīvainais zilais kvadrāts - nekas neasociējas ar zīmolu un vēl jo mazāk izsaka tā būtību. Nezinu, varbūt šis logotips arī izskatās modernāks un nosacīti stilīgāks par veco, bet tas noteikti nav labāks. Jūsu domas?
UPD: Alleluja! Gap zīmola pārstāvji ir bijuši gana gudri, lai ieklausītos patērētāju negatīvajā feedback'ā, kas izskanēja visos sociālajos tīklos. Un... Vecais Gap logotips paliek! :) Viņi ir atzinuši, ka pieļāva lielu kļūdu ieviešot jauno logotipu. Viņi joprojām uzskata, ka logotipa maiņa bijusi laba ideja, vienīgi pats maiņas process bijis nepareizi - vajadzēja redz paskaidrot patērētājiem kāpēc vecais logo tiek mainīts un kāpēc tieši pret šādu. Hm, ja kāds jautātu man,- nafig vispār to mainīt?! Logotipa maiņa kā tāda ir pārāk riskants pasākums, jo logotips izsaka nozīmes un vērtības, ar kurām patērētājiem veidojas emocionālā saikne. Un tieši Gap gadījumā modernāki džinsu un kreklu modeļi vēl nenozīmē pārsvītrot iepriekšējo zīmola vēsturi (t.i. mainīt veco logotipu pret jauno moderno).
Current Mood: busy
Viens no amerikāņu lielākajiem un slavenākajiem apģērbu zīmoliem "GAP" ir atklājis savu jauno logotipu. Nespēju noticēt, ka tas tiešām ir viņu jauns logo. Nepatīk ir maigi teikts! Ne Helvetika fonts, ne tas dīvainais zilais kvadrāts - nekas neasociējas ar zīmolu un vēl jo mazāk izsaka tā būtību. Nezinu, varbūt šis logotips arī izskatās modernāks un nosacīti stilīgāks par veco, bet tas noteikti nav labāks. Jūsu domas?
UPD: Alleluja! Gap zīmola pārstāvji ir bijuši gana gudri, lai ieklausītos patērētāju negatīvajā feedback'ā, kas izskanēja visos sociālajos tīklos. Un... Vecais Gap logotips paliek! :) Viņi ir atzinuši, ka pieļāva lielu kļūdu ieviešot jauno logotipu. Viņi joprojām uzskata, ka logotipa maiņa bijusi laba ideja, vienīgi pats maiņas process bijis nepareizi - vajadzēja redz paskaidrot patērētājiem kāpēc vecais logo tiek mainīts un kāpēc tieši pret šādu. Hm, ja kāds jautātu man,- nafig vispār to mainīt?! Logotipa maiņa kā tāda ir pārāk riskants pasākums, jo logotips izsaka nozīmes un vērtības, ar kurām patērētājiem veidojas emocionālā saikne. Un tieši Gap gadījumā modernāki džinsu un kreklu modeļi vēl nenozīmē pārsvītrot iepriekšējo zīmola vēsturi (t.i. mainīt veco logotipu pret jauno moderno).
| | Add to Memories | Tell A Friend