Customer satisfaction

« previous entry | next entry »
Sep. 10., 2010 | 01:45 pm
posted by: emi in pajautaa

Vai kādam ir teorētiska informācija par to, kā uzņēmumi var gudri izmantot savus resursus un kapitālu, lai nepārtērējoties, pievienotu vērtību un radīt lielāku klientu apmierinātību ar produktu. Noderētu gan garie biznesa raksti, gan īsie padomi. Centos atrast kaut ko internetā, bet atrastā informācija ir pārāk plaša un attiecas vai nu konkrēti uz izmaksām vai mārketingu, bet ne abiem kopā.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {3}

Petrovichs

from: [info]petrovichs
date: Sep. 10., 2010 - 03:42 pm
#

Teorētiski, pārdodot traktoru, traktoristam var uztaisīt minetu un panākt traktorista ļoti augstu apmierinātību. Bet nez vai tas ir tas, kas uz šo jautājumu ir gaidīts ;-)

Atbildēt


magnolia

from: [info]magnolia
date: Sep. 10., 2010 - 04:43 pm
#

klienta apmierinātību ar produktu,manuprāt, rada tā kvalitāte nevis visādi PR un mārketingi.

Atbildēt


Позитивный человек

from: [info]hmmm
date: Sep. 11., 2010 - 01:48 pm
#

meklē info par services marketing - tajā kontekstā ir daudz par customer satisfaction.

Atbildēt