Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Obser Ver -

Aug. 6th, 2015 10:33 am

Izbraukājām Vāczemi. Berlīne, Švarcvalde, Prāga un tad ar nakšņošanu Polijas dienvidu galā mājup.

Tātad, no Rīgas līdz Berlīnei tiešām vienā dienā var aizripināt, ja sākam 6.00, un tad čakli čakli. Zafira 1.8 ar 160K noskrējienu un 5 pasažieriem (3 īsie) nav gluži bāņu pavēlnieks, bet ar 110-120 var diezgan labi un tālu tikt. Vecā mīkla Lomža vs. Balistoka palika neatrisināta. Iespējams, ka šobrīd pareizāk ir Lomža, jo tur gandrīz nav remontu (a balistoka - varšava lielā daļā ir viens būvlaukums), bet pēc gadiem 2-3 no Balistokas līdz Varšavai varēs ļoti jau nu ērti aiztikt. Un jā, vecums dara savu, pēc savām 6h pie stūres sāk vilkt kāju, tā, ka nekur dēties.

Ceļojuma suksess sanāk nejauši. Aizbruc tu uz Vāczemes dienvidu galu, palūkot kalnus un tā, a trāpi pilsētiņas vainfestā. Tā, ka no naktsmītnes ašā solī aizčāpot. A tur pūtēju orķestri, un trinkhalles, kurās pa 2-3 naudiņām glāzēs lej vietējos zektus, sekko un arī visu pārējo.

Un tad atpakaļceļā ripinam no Prāgas uz nejauši iebukingoto naktstmītni Polijas nomalē. Vieta saucas: Szczawno-Zdrój (ej nu sazin, kā izrunāt, patiesībā, jau tā ir Salzbrunn). Tur ir pagrūti aizkļūt, vismaz no Prāgas puses mums bija pagrūti. Pa ceļam likās, nakšņosim gaterī, vai fermas augšstāvā. Tak tur viss mieralaiku spožums gandrīz neskarts saglabājies. Viesu nams 4 stāvu villā, un 5 vietīgais numurs izveidots mansardā, uz saviem kvadrātiem 80, ar klubkrēslu labierīcību telpā. Un brokstīs bez visa pārējā auksto uzkodu galdiņš… Ja kas, izskatījās, ka šobrīd Polijā varētu būt lētāk viskautkas, nekā šeit.

Ā, pie mums te arī ir karsti, tā rādās.

5 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]veed_logs
Date:August 6th, 2015 - 01:08 pm
(Link)
Cikos tad var tikt Berlīnē, ja no Rīgas izbrauc 6.00? Cik daudz pauzītes un cik ilgas pa ceļam?
From:[info]observer
Date:August 6th, 2015 - 01:15 pm
(Link)
Apmēram 10-11 vakarā pēc vietējā laika. Režīms diezgan skarbs 2.5-3h brauc, 15-30min pārtraukumi un tā visu dienu, kādos 5 vai 6 piegājienos.
From:[info]anonymous
Date:August 6th, 2015 - 02:34 pm
(Link)
Hm, bet vai tad Balistoka nav līkums? No Augustovas uz Lomžu tak it kā ir taisnāk, taču uz Augustovas-Lomžas-Varšavas rāda remontus. Es drīzāk prātoju, vai nemest Varšavai vispār līkumu un nebraukt pa augšu:

https://www.google.lv/maps/dir/Rīga/Poznaņa,+Polija/@52.8735009,19.5524647,8z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x46eecfb0e5073ded:0x400cfcd68f2fe30!2m2!1d24.1051864!2d56.9496487!1m5!1m1!1s0x470444d2ece10ab7:0xa4ea31980334bfd1!2m2!1d16.9251681!2d52.406374!3e0?hl=lv
From:[info]observer
Date:August 6th, 2015 - 04:04 pm
(Link)
Turpceļā braucām caur Lomžu, atpakaļ Balistoku.

No tiem remontiem, ko google rāda, nevienu nevaru konfirmēt, katrā ziņā neko tādu, kas kavētu kustību tur nesajutām. No Balistokas kādi 30km Varšavas virzienā ir bānis, tālāk ir diezgan mocīšanās, jo to bāni tagad būvē tālāk paralēli esošajam ceļam un praktiski visu laiku ir ierobežojumi, līdz pat Ostrow Mazowiecka. Kādus 50-60km pirms Varšavas atkal sākas bānis un no tās vietas līdz Poznaņai varēs tikt gandrīz no piektā neizņemot, ieskaitot izbraukšanu cauri Varšavai(nu pārspīlēju, aiz Varšavas vienā brīdī tā šoseja kļūst maskas, tur ņem arī ērikus, bet izdod zlotus:).

Lomžas virziens ir taisnāks, bet tur ceļā krietni vairāk apdzīvotas vietas, ieskaitot pašu Lomžu. Balistokas maršrutā, savukārt, brauc vairāk smagie. Sajūta, ka uz Polijas ceļiem vienmēr ir daudz mašīnu, salīdzinot, kas pierasts pie mums. Tāpēc pa mazajiem ceļiem tur vienmēr kaut kas "ķeras", nez, vai vajadzētu pa augšu braukt.
From:[info]atbildu
Date:August 6th, 2015 - 04:23 pm
(Link)
Braucām uz Varšavu naktī, bet atpakaļ pa dienu, tāpēc varbūt viedoklis nebūs 100% korekts. Turpceļā braucām caur Lomžu - mazākas šosejas, lielākoties viena josla katrā virzienā, daudz apdzīvotu vietu, tāpēc likās, ka braucām ilgāk, jo lielus gabalus nācās vilkties aiz smagajiem. Atpakaļceļā caur Balistoku - šosejas lielākas (lielākoties pa divām joslām katrā virzienā), tāpēc ātrākas, un daži posmi pie Varšavas pat nebija navigatorā (here) iezīmēti. Kopumā šķita, ka aizbraucām ātrāk, taču atpakaļceļā iekļuvām sastrēgumā, izbraucot no Varšavas, kaut arī braucām pa apvedceļu, tāpēc vienalga pazaudējām laiku. Kopējais secinājums (pēc maršruta Vroclava - Prāga - Poprada - Krakova) - ja svarīgākais ir ātrums, tad labāk braukt pa lielākām, nevis taisnākām šosejām.