|
|||||||
Obser Ver -
Comments:Hm, bet vai tad Balistoka nav līkums? No Augustovas uz Lomžu tak it kā ir taisnāk, taču uz Augustovas-Lomžas-Varšavas rāda remontus. Es drīzāk prātoju, vai nemest Varšavai vispār līkumu un nebraukt pa augšu:
https://www.google.lv/maps/dir/Rīga/Poz Turpceļā braucām caur Lomžu, atpakaļ Balistoku.
No tiem remontiem, ko google rāda, nevienu nevaru konfirmēt, katrā ziņā neko tādu, kas kavētu kustību tur nesajutām. No Balistokas kādi 30km Varšavas virzienā ir bānis, tālāk ir diezgan mocīšanās, jo to bāni tagad būvē tālāk paralēli esošajam ceļam un praktiski visu laiku ir ierobežojumi, līdz pat Ostrow Mazowiecka. Kādus 50-60km pirms Varšavas atkal sākas bānis un no tās vietas līdz Poznaņai varēs tikt gandrīz no piektā neizņemot, ieskaitot izbraukšanu cauri Varšavai(nu pārspīlēju, aiz Varšavas vienā brīdī tā šoseja kļūst maskas, tur ņem arī ērikus, bet izdod zlotus:). Lomžas virziens ir taisnāks, bet tur ceļā krietni vairāk apdzīvotas vietas, ieskaitot pašu Lomžu. Balistokas maršrutā, savukārt, brauc vairāk smagie. Sajūta, ka uz Polijas ceļiem vienmēr ir daudz mašīnu, salīdzinot, kas pierasts pie mums. Tāpēc pa mazajiem ceļiem tur vienmēr kaut kas "ķeras", nez, vai vajadzētu pa augšu braukt. Braucām uz Varšavu naktī, bet atpakaļ pa dienu, tāpēc varbūt viedoklis nebūs 100% korekts. Turpceļā braucām caur Lomžu - mazākas šosejas, lielākoties viena josla katrā virzienā, daudz apdzīvotu vietu, tāpēc likās, ka braucām ilgāk, jo lielus gabalus nācās vilkties aiz smagajiem. Atpakaļceļā caur Balistoku - šosejas lielākas (lielākoties pa divām joslām katrā virzienā), tāpēc ātrākas, un daži posmi pie Varšavas pat nebija navigatorā (here) iezīmēti. Kopumā šķita, ka aizbraucām ātrāk, taču atpakaļceļā iekļuvām sastrēgumā, izbraucot no Varšavas, kaut arī braucām pa apvedceļu, tāpēc vienalga pazaudējām laiku. Kopējais secinājums (pēc maršruta Vroclava - Prāga - Poprada - Krakova) - ja svarīgākais ir ātrums, tad labāk braukt pa lielākām, nevis taisnākām šosejām.
|
|||||||