12 Janvāris 2014 @ 01:51
 
reiz es izdarīju to kļūdu un pateicu, ka PMS tāda sociāla konstrukcija vien ir, Rietumu sieviešu izgudrojums. rezultātā dabūju sava mūža ļaunāko pms, kad zemesriekstu sviestu ķeksēju no burkas ar šokolādes tāfeles gabalu un pēc tam gulēju 2 stundas, saritinājusies kamoliņā, savā istabā un nerunāju ne ar vienu.
bet,jā,PMS totāli neeksistē,to jau mēs visas zinām.
 
 
( Post a new comment )
mis_sarajevo: daisy flowers[info]mis_sarajevo on 12. Janvāris 2014 - 02:38
neeksistē gan.

to es sapratu tad, kad, iztēlojusies, kā šķiros no džeka, ar kuru nekad pat neesmu bijusi kopā, sāku raudāt.
(Atbildēt) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on 12. Janvāris 2014 - 03:12
nu, ja mēs mēģinātu apgalvot, ka viss, kas ir sociāla konstrukcija, pavisam neeksistē, tad pasaule kļūtu tik tukša un/vai mēs visi izrādītos ļoti smagā šizofrēnijas stāvoklī dzīvojoši.
galu galā, arī soc.zinātņu teorijas jau īsti nemēģina noliegt to parādību eksistenci, kas apvienotas zem "PMS" jēdziena, doma ir, ka sociāli konstruēts ir tas, kā šīs parādības tiek sasaistītas kopā, interpretētas un kontekstualizētas, kādu jēgu tām piešķir.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on 12. Janvāris 2014 - 12:15
ak, atvainojos par šo, nebiju gluži pie pilnas apziņas, ieslēdzās tāds "profesionālā"(*snort*) kretīnisma "geeky captain obvious" mode
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
banderlogs[info]banderlogs on 12. Janvāris 2014 - 13:53
aii,bet sanāk tāds paradoks - var jau visgudri teikt, ka viss ir sociāla konstrukcija un viss ir mūsu galvās. bet no tā jau pms nepazudīs, tāpat es to zemesriekstu sviestu ēdīšu no burkas.


sīkums, kuram negadās. es pati saviem draugim esmu paspējusi ar šito pašu sakrist uz nerviem. ;)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on 12. Janvāris 2014 - 14:39
nepazudīs, bet mainīsies (reizēm vairāk, reizēm mazāk) tas, kā par to domāsi Tu/citi. jo tas, kas mainās (un, manuprāt, ir diezgan svarīgi), ir attieksme - vai konkrētās parādības tiek uzskatītas par normālu dzīves sastāvdaļu, kas reizēm tiek piedzīvota, vai par "diagnōzi"; kas, kādā veidā un cik ļoti tam pievērš uzmanību; kā izvērtē cēloņsakarības saistībā ar parādībām, ko var klasificēt kā PMS. tb, tas, kas ir mūsu galvās, ir tas, ko mēs darām ar tām reālajām lietām, kas eksistē.

varbūt es esmu naiva vai sīkumaina, bet man tiešam liekas, ka tam ir liela nozīme, lai gan būtībā par PMS man ne silts, ne auksts: reizēm mēnešreižu tuvošanās neizraisa nekādas izteiktas parādības, reizēm veselu nedēļu sēžu ņurdēdama satinusies pledā, grauzdama šokolādi no gala, uz maiņām raudādama un gulēdama. bet arī vīriešiem ir ekvivalentas periōdiskas neracionālas brooding fāzes, ko viņi vienā vai otrā veidā realizē, arī biolōģiski ir pierādīts (diemžēl tagad uz sitienu neatradīšu konkrētos pētījumus, bet varu pacensties, ja ir svarīgi), ka visu dzimumu cilvēkiem cikliski notiek hormonālas svārstības, kas var visādi izpausties, tikai vīriešiem nez kāpēc nav jāievieš īpašs jēdziens, kas tad "uzreiz visu izskaidro" un ļauj līdz galam neņemt viņu nepatīkamās sajūtas vai neērtās emōcijas vērā. runa nav par "visgudru teikšanu", bet par reflektēšanu, ko tas, ka kaut kas ir sociāli konstruēts, ietekmē, ko tas nozīmē. tb, manuprāt, diskusija par PMS kā sociālu konstruktu jau nav par to, ir vai nav kaut kādas īpašas parādības kādā konkrētā brīdī konkrētiem cilvēkiem, bet par to, ko un kā mēs par tām domājam un darām.
es ceru, ka neizklausās pārāk nesakarīgi, haha, un vēlreiz atvainojos. :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)